ברק בכר הודה: "יש אצלנו פאניקה, השחקנים נכנסים ללחץ"

בכר
בכר | אודי ציטיאט

מאמן הפועל באר שבע היה מאוכזב מהתיקו 1:1 נגד סכנין ומכך שקבוצתו שוב איבדה יתרון: "כל פעם שאנחנו מובילים אנחנו נכנסים ללחץ". אריאל הרוש הוסיף: "עבר עלינו שבוע קשה, כשלא לא כובשים אז סופגים"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע קיוותה הערב (שבת) לשבור את רצף האכזבות ולנצח את בני סכנין באצטדיון טרנר, אך כמו בשני המחזורים האלופה איבדה יתרון מוקדם של בן שהר בפנדל (28) וקבוצתו של עמיר תורג'מן הצליחה להשוות את בעשרה שחקנים משער של שלומי אזלואי (78) מהנקודה הלבנה. המשחק הסתיים ב-1:1 והמארחת רשמה כאמור תיקו שלישי ברציפות. למרות התוצאות הלא טובות מאמן האלופה ברק בכר, הגיע עם שחקניו אל היציע הדרומי כדי להודות לקהל, שהחזיר במחיאות כפיים.

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר אמר בסיום: "אני לא רוצה לסכם את העונה אחרי סיבוב אחר אבל ברור שרצינו להיות במקום אחר. אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון נוצר מעיין סימפטום, וכל פעם שאנחנו מובילים אנחנו נכנסים ללחץ, אבל אני מעדיף להיות במצב כזה שאנחנו משחקים טוב ומאבדים את התוצאה. זה לא עודף ביטחון, כנראה טיפה פאניקה, יש רצון לשמור על תוצאה ולצערי על כל טעות אנחנו משלמים".

חיזוק אפשרי בינואר: "תמיד אנחנו חושבים קדימה לא חשוב מתי, כך שזה לא משהו שבגלל תוצאה כזאת או אחרת. יש פה קבוצה טובה וכרגע אנחנו מתרכזים בלשפר את התוצואת"

בעיות בחדר ההלבשה: "בסופו של דבר זה עניין של תוצאות, ברגע שמנצחים אין בעיות ברגע שמפסידים יש בעיות, יש יופי של חדר הלבשה ואנחנו כן מצליחים לתפקד למרות התוצאות הפחות טובות".


"רצינו להיות במקום אחר". ברק בכר (מאיר אבן חיים)

אריאל הרוש הוסיף: "אין ספק שזה שבוע קשה שהכל הולך נגדך, אבל מתקופות כאלה ספורטאים צריכים לצאת ואני בטוח שברבע שיגיעו הניצחונות הכל יראה אחרת".

על ספיגות בדקות האחרונות: "אומרים שמי שלא כובש סופג, זו קלישאה אמיתית, אין ספק שזה מאכזב שכל פעם אנחנו סופגים את השוויון אבל אם נחשוב על זה כל הזמן לא נצא מהתקופה הזאת".

על הירידה ביכולת: "ידעתי שהעונה הזאת תהיה קשה יותר, כי היו שלוש אליפויות והגעתי בסיטואציה לא הכי אידיאלית, אבל יש שחקנים מצוינים ואנחנו נצא מהתקופה הזאת".


"אנחנו נצא מהתקופה הזאת". אריאל הרוש (אודי ציטיאט)

מאמן בני סכנין עמיר תורג'מן אמר: "היינו בבור מאוד עמוק אבל אני חושב שזה חלק מהקבוצה שלנו, ותמיד קשה לשחק נגדנו. בחצי הראשון היינו רכים, בחצי השני נראינו טוב יותר, ובזכות אמונה וגם מעט מזל הצלחנו. המזל הולך עם הטובים והשקענו עד טיפת הזיעה האחרונה וזה עשה את ההבדלים, גם ידענו שבאר שבע מעט פגיעה, שיחקנו נסוג ויצאנו למתפרצות. אני גאה בבוחרים שהוציאו את המיטב".

על המשך העונה: "הכל זה שאלה של גישה, הגענו למשחק הקודם בסדר אבל לא היינו מספיק 'רעים', היום היינו הרבה יותר מוכנים והגענו ב-100% היכולת שלנו, אם נמשיך כך גם יהיו תוצאות.

הבעיה ההתקפית של הקבוצה: "אין ספק שזה נושא שזקוק לשיפור, בתחילית המשחק יכולנו לעקוץ ולא עשינו את זה".

"המזל הולך עם הטובים". עמיר תורג'מן (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי