רוני לוי: "הפועל ובית"ר יצרו איתי קשר, מכבי חיפה לא דיברה איתי"

רוני לוי
רוני לוי | דני מרון

המאמן דיבר בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לאפשרות שישוב לקדנציה שלישית בכרמל: "הפרידה אחרי הגביע הייתה לא נעימה". וגם: בני סכנין, התקופה בקפריסין, מעמד המאמן וחוסר הסבלנות בבירה

(גודל טקסט)

רוני לוי, אחד המועמדים לאימון מכבי חיפה, דיבר הערב (ראשון) בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לאפשרות שהוא ישוב לקדנציה שלישית בכרמל.

סיום דרכו במכבי חיפה אחרי הזכייה בגביע המדינה: "בדרך כלל כשנפרדים זה לא קורה באווירה טובה, אף פעם לא כולם שמחים ומאושרים. מבחינתי זה היה כואב וגם לא נעים, אבל מאז עברו לא מעט ימים וסידרנו את העניינים".

האם מכבי חיפה יצרה קשר אחרי פרשת אלי גוטמן: "אף אחד לא פנה אליי ולא דיבר איתי. בכדורגל ובחיים אנחנו לא יודעים מה יהיה מחר. האתגר הקשה ביותר שלקחתי הוא מכבי נתניה וזו אולי, אחרי הקדנציה הראשונה במכבי חיפה, התקופה הכי יפה בקריירה שלי. בשביל מכבי נתניה היא אחת מהקבוצות הגדולות. לפעמים יש לך את הפריבילגיה לבחור רק קבוצות גדולות ולפעמים לא".


"בכדורגל אנחנו לא יודעים מה יהיה מחר" (ערן לוף)

על כך ששמו הוזכר כמועמד למספר קבוצות: "בוא נתחיל מזה שאני כן רוצה לאמן פה ומדינת ישראל היא הבית שלי. באופן טבעי, כשאני לא עובד, הצעות מעניינות אותי. זה לא שאני יושב בחוץ והאופציות מעבר לים הן רבות. אנחנו כישראלים השם שלנו לא נותן לנו כל כך אפשרויות בחוץ. אם תהיה אפשרות בארץ, זה בהחלט יכול לעניין אותי".

ההתעניינות מבית"ר ירושלים: "היה שלב שהם פחות או יותר ניסו ליצור איתי קשר, אבל אני הבנתי שהם כבר עשו צעד קדימה אז העדפתי להוציא את עצמי מהתמונה. לא יודע כמה הם רצו שאהיה בתמונה, אבל כשראיתי שזה לא כל כך רציני לא רציתי להיות חלק מזה. ניר קלינגר הגיע לקבוצה די חדשה שייקח זמן לסדר אותה. אם אתה שואל אותי, הם צריכים סבלנות ולאף אחד אין את זה".

האם הפועל תל אביב פנתה אחרי פיטוריו של קובי רפואה: "יצרו איתי סוג של קשר מהפועל תל אביב. לפעמים יש לך את הפריבילגיה לבחור רק קבוצות גדולות ולפעמים לא. בסופו של יום אני מאמן כדורגל ואני רוצה לעבוד".


"אין סבלנות" (בית"ר ירושלים)

בני סכנין: "אני לא דוחה שום הצעה. אין לי דעה שלילית ורצון לא לאמן במקום כזה או אחר. בשבועות הראשונים רציתי להירגע קצת ולקחת את הזמן. מעמד המאמן הוא כל כך נמוך ואנחנו עובדים בתוך לחץ מאוד גדול וכשיש אפשרות להירגע קצת, חשוב לעשות את זה. מעמד המאמן נקבע על פי התוצאות".

התקופה בקפריסין: "הקפריסאים הבטיחו לי שהם יעבירו לי כסף ובינתיים זה לא קרה. אני חושב שבכדורגל הישראלי יש מוסר תשלומים די גבוה בשנים האחרונות, בטח במכבי חיפה. בעניין הזה אנחנו בסדר גמור. יש מגמה עולמית שמאמן שמפסיד שלושה משחקים הולך הביתה. אפילו מאמן כמו מוריניו סופג ביקורות מהר מאוד אחרי פתיחת עונה לא טובה. מעמד המאמן בעולם לא טוב, גם בישראל ובקפריסין הוא אפילו עוד יותר נמוך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי