צפו בתקציר: 0:3 מוחץ להפועל חיפה בר"ג על רעננה

שחקני הפועל חיפה
שחקני הפועל חיפה | אודי ציטיאט

שחקניו של מימר טיפסו עד למקום השישי בטבלה אחרי ניצחון חוץ מוחץ, בו שחקניו של קורצקי כלל לא איימו על שערו של שטקוס. חדידה (30), זמיר (54) וגינסארי (64) כבשו, אורמוש הורחק אצל המארחת בתוספת הזמן

(גודל טקסט)

כששרון מימר הגיע להפועל חיפה לפני חמישה מחזורים, הוא נשאל על המאזן הדל של החלק ההתקפי שלמעט 0:5 על מכבי נתניה במחזור הפתיחה החזיק בממוצע של פחות משער למשחק. היום הנבואה של מימר על כך ששחקניו עוד יפרעו את השטרות התגשמה ובגדול: הקבוצה שלו פירקה 0:3 את הפועל רעננה, כבשה שער עשירי בשלושה משחקים וקפצה עד למקום השישי בטבלה.

גם בלי גילי ורמוט הפצוע, כבר מהרגע הראשון האורחים הראו מי הקבוצה הטובה יותר ועלו ליתרון מהיר מבעיטה אדירה של גיא חדידה מ-30 מטרים אלכסונית 11 דקות משריקת הפתיחה. בהמשך, גם נס זמיר (54), שכבש גם מול ב"ש ובמאזנו חמישה שערי ליגה, וראדו גינסארי (64) השתתפו בחגיגה ועזרן לחיפאים לטפס לא פחות מחמישה מקומות: מהמקום האחד עשר אל השישי ולשמח כמעט כאלף אוהדים שעשו את הדרך מהצפון. עמוק בתוספת הזמן אף הורחק מירקו אורמוש מרעננה לאחר עימות עם גבריאל תמאש אחרי עבירה שביצע דור מלול, שספג כרטיס צהוב בלבד.

רעננה לעומת זאת, הגיעה למשחק לאחר שלושה משחקים ללא ניצחון, אבל המשיכה בצורה ישירה את היכולת המאכזבת שלה מהתיקו המאופס מול הפועל חדרה בתחילת השבוע וקשה לזכור מצב אחד בו סיכנו המארחים באיצטדיון רמת גן את השער של שטקוס חסר העבודה. היה זה אולי המשחק החלש ביותר של הקבוצה מאז חזר מנחם קורצקי לקבוצה באמצע העונה שעברה ובעקבות ההפסד היא נותרה במקום העשירי עם 14 נקודות.



נס זמיר. מבקיע משחק שני ברציפות (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי