"אחרי התוצאות בשבת, הניצחון הזה נתן לנו לברוח קצת קדימה"

מכבי נתניה
מכבי נתניה | ערן לוף

בנתניה מרוצים מהניצחון אמש. דראפיץ': "הייתה קצת טראומה אחרי הפועל ובית"ר". על בצ'יראי: "אחרי הפועל כולם אמרו שהוא לא שחקן". תג המחיר של מוחמד: 2.5 מיליון דולר. יחמיץ את הפועל חיפה. וגם: מצבו של גוזלן

(גודל טקסט)

שביעות רצון במכבי נתניה לאחר הניצחון אמש (ראשון) 0:1 על הפועל חדרה, שהציב את הקבוצה במקום המוביל לפלייאוף העליון בסיום הסיבוב הראשון בליגה. "זה היה נראה הרבה יותר טוב הפעם וצריך להודות שגם החמצנו הרבה", אמרו שחקנים. "אחרי התוצאות בשבת שגם מכבי פתח תקווה, גם מכבי חיפה וגם קריית שמונה איבדו נקודות, הניצחון הזה נתן לנו קצת לברוח קדימה".

פאטוס בצ'יראיי, שזכה לביקורת במשחק מול הפועל תל אביב, הוכיח שככל הנראה הן לא היו מוצדקות כשכבש את שער הניצחון וגם הטריד את הגנת היריבה פעמים רבות. גם הבלם הצעיר דולב אזולאי, שהחליף בהרכב את טים הויבך הפצוע, זכה למחמאות: "הוא בלם צעיר וכשרוני, ורואים מאימון לאימון איך הוא משתפר", אמרו בקבוצה. "זה שחקן שגם שי וגם סלובו סימנו כזה שיפתיע ויעשה את הפריצה".

"אנחנו עדיין לא בביטחון מלא", הודה בסיום המאמן סלובודאן דראפיץ'. "יש קצת טראומה אחרי הפועל ת"א, שבקושי יצאנו עם תיקו ואז יצאנו לבית"ר וספגנו גול בדקה ה-87. קיבלנו את חדרה שהיא במקום השלישי והפסידה רק בשלושה משחקים העונה. זה לא קל, אבל עברנו את המשחק הזה. עדיין אנחנו צריכים להשתפר ויכולים להשתפר".

דראפיץ' התפנה לסכם את הסיבוב: "עליות וירידות. עזבו אותנו שחקנים בהתחלה והתאקלמו אחרים. אנחנו צריכים לשחק יותר טוב כדורגל והראנו היום שאנחנו יכולים. אני מצפה לראות קבוצה יותר טובה ויש לנו כלים לעשות את זה. יש לנו משהו מעניין שאני יודע שזה לא משנה מי משחק, יש 20 שחקנים שכולם קיבלו דקות, ויש מלחמה טובה על ההרכב, באמצעותה נשתמש בכל הכלים. דרך העבודה הזאת נמצא 11 שחקנים שיכולים לשחק כדורגל".


הקושי בכיבושים:
"בשנה שעברה הגולים באו בקלות ומשלוש הזדמנויות נתנו חמישה שערים והשנה אנחנו צריכים שבע הזדמנויות בשביל לתת גול אחד. היו לנו מצבים והייתה חסרה לנו הגולריות גם בטדי כשהגענו לעוד כמה מצבים ולא כבשנו, ואז ספגנו בסוף. זה הכדורגל וגם היום לא רצינו שיקרה לנו מה שקרה נגד בית"ר".


בצ'יראי. כולם אמרו שהוא לא שחקן (ערן לוף)


על פאטוס בצ'יראיי
: "פאטוס התחיל את העונה טוב ואז נפצע ואחרי הפועל כולם אמרו שלא שחקן. אנחנו יודעים מה לצפות ממנו".

ניקו אולסק הוחלף לקראת הסיום, אך עדכן כי הפציעה לא חמורה מדי כשגם מוטי ברשצקי ספג חבלה בברך בתחילת המשחק וסבל מכאבים אשר הקשו עליו במשחק. "שיחקנו קצת יותר טוב, למרות שזו עדיין לא הרמה שאנחנו רוצים להיות בה. לקחנו שלוש נקודות וזה חשוב, כי לפעמים אתה משחק טוב ולא מצליח לנצח ולפעמים משחק פחות טוב ועדיין מנצח. יש לנו עדיין הרבה על מה לעבוד" סיפר בסיום אולסק. "אנחנו קבוצה טובה, שאולי במקום פחות טוב. אם היינו צוברים עוד 4-5 נקודות, היינו אפילו במקום השני. בשנה שעברה צברנו בסה"כ שתי נקודות יותר מעכשיו בשלב הזה".

מי שעוד הרשים אתמול ובכלל נראה שחוזר לעצמו הוא הקשר עלי מוחמד. גם המאמן השני, שי ברדה, החמיא לו בסיום שאמר: "לא כל יום רואים שחקן כזה בארץ. אני מקווה שהוא יישאר איתנו". על פי גורמים בנתניה, אם קבוצה כלשהי תרצה לצרף את מוחמד, שבחוזהו שנחתם במהלך העונה שעברה אין סעיף שחרור, היא תצטרך לשלם סכום שנע סביב שני מיליון דולר.

מי שנראה אמש מאוכזב בסיום הוא הקשר גבי קניקובסקי שלא שותף, ובכלל, לא מצליח לממש את הפוטנציאל שבגינו הובא לעיר היהלומים. שובל גוזלן לא נכלל בסגל ומשחק פחות מאז החזרה מהפגרה, אך בינתיים בסביבת החלוץ הבהירו כי עוד מוקדם לחשוב על עזיבה בינואר, למרות שבמצב העניינים הנוכחי ואם דקות המשחק שלו יפחתו עוד, לא מן הנמנע שהחלוץ ישקול צעדיו.

בשבוע הבא תארח נתניה למשחק חשוב את הפועל חיפה, אך תיאלץ לעשות זאת ללא הקשר עלי מוחמד, שספג במשחק מול בית"ר ירושלים בטדי את הצהוב החמישי שלו. אביב אברהם, שנכנס במחצית ובלט, עשוי לתפוס את מקומו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי