לפני מכבי ת"א: שלושה שחקני מכבי חיפה קיבלו אישור לטוס לאומן

גיא חיימוב
גיא חיימוב | ערן לוף

גרשון, וייסמן ורז מאיר קיבלו אישור מיוחד לטוס לקברי צדיקים לאומן. הירוקים מגבים את השוער: "כולם טעו העונה, אי אפשר להפיל הכל על חיימוב" וההחלטה מי יפתח בין הקורות נגד הצהובים תתקבל בסמוך למשחק

(גודל טקסט)

שחקני מכבי חיפה זכו אתמול והיום (שלישי) לשני ימי מנוחה ומחר יתחילו בהכנות לקראת המשחק הביתי ביום שני נגד מכבי תל אביב. במועדון ישנה תחושת החמצה בעקבות התיקו בשבת מול עירוני קריית שמונה והדבר אף ניכר בשיחות שערך המאמן איתי מרדכי עם השחקנים להם אמר: "מועדון גדול כמו שלנו לא יכול לאבד יתרון בדקות הסיום". המאמן עצמו קיבל גם הוא שיחות עידוד מהבעלים יעקב שחר, שאמר לו כי ימשיך לשמש כמאמן ראשי גם מול הצהובים והנטייה היא אף להשאירו עד לסיום העונה.

מי שזכה למירב הביקורת לאחר שער השיוויון היה השוער גיא חיימוב, שאף פרסם פוסט בנושא באינסטגרם בתחילת השבוע. גם בחיפה מגבים את השוער בעקבות הטעות ואומרים: "כולם עשו טעויות העונה, אי אפשר להפיל הכל עליו. גיא חיימוב עדיין שוער נבחרת ישראל ואחד השוערים הטובים בליגה. הצוות המקצועי יקבל החלטה כפי שעשה זאת מתחילת העונה".

בנושא אחר, שלושת שחקני הקבוצה קיבלו אישור מיוחד לנסיעת בזק לאומן שבאוקראינה, לביקור בקברי צדיקים. השלושה הם המגן רז מאיר, הבלם רמי גרשון והחלוץ שון וייסמן.


גרשון. הצדיקים יעזרו לו נגד מכבי ת"א? (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי