"אני קורא לבניון לפרוש, רוצה לזכור אותו כשחקן כדורגל ענק"

יוסי בניון, תאי בריבו
יוסי בניון, תאי בריבו | אודי ציטיאט

איתמר צ'יזיק, מנכ"ל מכבי חיפה לשעבר, התייחס למצבו המורכב של קשר הוותיק בתוכנית הספורט של 103FM: "הוא עשה טעות טקטית אחרי שזכינו בגביע, אני לא מופתע ממה שקורה לו"

(גודל טקסט)

איתמר צ'יזיק, מנכ"ל מכבי חיפה לשעבר, דיבר בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס למצבו של יוסי בניון, שסיים את דרכו במכבי פתח תקווה מוקדם מהצפוי.

מצבו של בניון: "אמרתי ליוסי בניון באוזן אחרי הזכייה בגביע עם מכבי חיפה: 'יוסי, תרשה לנו לכבד אותך כאחד השחקנים הגדולים שצמחו בישראל, אנא תפרוש'. לא ביקשתי את זה ממנו, אמרתי לו שזה מה שהוא צריך לעשות ואני אומר את זה גם עכשיו".

עתיד של בניון בכדורגל: "יש ליוסי מה לתרום לכדורגל הישראלי בהרבה מאוד היבטים. הוא לא ייתן את ההצגות שהוא נתן בעבר. אם הוא שואל אותי, מבחינת כדורגל, אני קורא לו לפרוש ממשחק פעיל. אני לא מופתע ממה שקורה לו עכשיו, הערכתי שכך יהיה. אנחנו רוצים לזכור את יוסי ככדורגלן ענק ולדעתי הוא חייב לפרוש ולהתחיל לתרום את כל הידע שלו בתפקיד אחר".

הזכייה בגביע מדינה עם מכבי חיפה: "אני לא רוצה להיכנס למה שהיה עכשיו אחרי הזכייה בגביע. יוסי עשה טעות טקטית עם החתימה במכבי תל אביב, זו טעות. אני רוצה לזכור אותו כשחקן. זה לא רק אני, אלא מאות אלפי אוהדים בישראל. אני אומר את זה כאוהד. הוא יכול להעניק תרומה גדולה לכדורגל הישראלי משום ששחקן כמוהו יש לנו רק אחד".


ימשיך לשחק? בניון (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי