בן שהר סובל מרגישות בשריר ובספק למשחק נגד קריית שמונה

בן שהר
בן שהר | דני מרון

ברק בכר מתלבט אם לסכן את החלוץ נגד הצפוניים (שבת 20:30, ספורט4) או לשמור אותו בכושר למשחק המכריע נגד מכבי תל אביב במחזור הבא. קורהוט צפוי לחזור להרכב, מתן אוחיון יירד לספסל

(גודל טקסט)

בסיומו של שבוע שעמד, בין השאר, בסימן שיחות אישיות עם השחקנים, משוכנעים בטרנר שהגיע הזמן לדבר על המגרש. לקראת המשחק מחר (שבת 20:30, שידור ישיר בספורט4) נגד קריית שמונה מקווים אצל האלופה להניח בצד את התוצאות המאכזבות בשלושת המחזורים האחרונים ולפתוח את הסיבוב השני ברגל ימין.

מיחאי קורהוט צפוי לתרום למאמץ ההגנתי, ואם לא יהיו שינויים בלתי צפויים יחזור המגן ההונגרי להרכב לאחר שבועיים שבהם סבל מפציעה. מתן אוחיון יירד לספסל, ובמרכז ההגנה יתייצבו לואי טאהא וחתאם עבד אל חמיד. בקישור האחורי יעמדו ג'ון אוגו ואריק סאבו, כשלצדם במגמה התקפית יפתחו מאור מליקסון ודיא סבע. נייג'ל האסלביינק אף הוא בתמונת ההרכב.

בן שהר סובל מרגישות בשריר הירך האחורי, וההחלטה לגביו תתקבל בתיאום איתו. מדובר בפציעה "משקרת", שיוצרת את הרושם שהכול בסדר ובבת אחת עלולה להחמיר עקב תנועה פתאומית. מעבר לפינה, בעוד כעשרה ימים, מחכה משחק קשה בו תתארח האלופה אצל מכבי תל אביב וייתכן שבצוות המקצועי יעדיפו שלא לסכן את מלך השערים במה שמסתמן כהזדמנות האחרונה להצטרף מחדש למירוץ לעבר התואר. מצד שני, רק ניצחון מחר ישאיר את האדומים בעניינים, וכולם מבינים עד כמה חיונית נוכחותו של שהר על המגרש גם אם לא למשך 90 דקות. ריבוי הטאלנטים על הספסל יאפשר לברק בכר להשלים את הפאזל ללא בעיות מיוחדות. חנן ממן, חן עזרא, ניב זריהן ומרואן קבהא הועמדו במצב הכן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי