מכבי חיפה תשחרר שחקן זר רק אם תמצא מחליף ראוי

מיכיל קראמר
מיכיל קראמר | ערן לוף

הירוקים מתכוננים למשחק מול מכבי תל אביב אבל כבר חושבים על מועד ההעברות כשנוסף לקראמר שצפוי לעזוב, טרם ברור עתידם של סומא וריינן. מרדכי ואנטמן יקבלו החלטה לגבי עמדת השוער

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק מול מכבי תל אביב ביום שני. הירוקים רוצים לפתוח טוב יותר את הסיבוב השני ופרט לניצחון, במועדון מדברים גם על יכולת טובה יותר משני המשחקים האחרונים. "במשחק מול קריית שמונה היו לנו דקות מצוינות בפתיחת המחצית השנייה ואם נדע לשחק דקות ארוכות יותר ככה מול מכבי תל אביב, גם נצליח", אמרו במועדון הירוק.

בשלב זה, המאמן איתי מרדכי טרם תרגל את ההרכב כאשר ההחלטה המשמעותית ביותר תהיה בעמדת השוער וההתלבטות היא בין גיא חיימוב לעומרי גלזר. המאמן יקבל עצה ממאמן השוערים גיורא אנטמן ולקראת האימון המסכם צפוי לקבל החלטה סופית. בנוסף נראה כי המאמן לא צפוי לבצע שינויים משמעותיים והתלבטות נוספת היא בין אופיר מזרחי לבין ניקיטה רוקאביצה, שלא שיחק נגד קריית שמונה בגלל פציעה. גם סינטיהו סלליך שהביא למפנה במשחק שעבר עשוי לקבל מקום על חשבונו של רועי קהת.

בנוסף במועדון כבר חושבים על חודש ינואר ובעיקר על שינוי במצבת הזרים. כבר עכשיו ברור כי החלוץ מיכיל קראמר, שכבר זמן רב אינו נכלל בסגל, ישוחרר בחודש הבא כאשר הירוקים מנסים להגיע עימו להסדר, אבל לא מן הנמנע כי זר נוסף ישלם את המחיר. גם הבלם אטיין ריינן איבד את מקומו בסגל לאחרונה, אך בחיפה מציינים כי כל שחקן זר שישוחרר יהיה בתמורה לזר אחר שיגיע לקבוצה. בראש רשימת הרכש נמצא החלוץ הסרבי אלכסה ווקאנוביץ', אבל הצדדים עדיין לא הגיעו לסיכום כאשר האחרון יסיים את חוזהו בקבוצתו בסיום העונה ולכן ישנה אופציה שחיפה תבחר לצרפו בקיץ. גם פרדי פלומיין מהפועל חדרה נמצא ברשימות, אבל גם כאן טרם הואצו שיחות בין המועדונים.


פלומיין. עדיין לא הואצו השיחות (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי