גלבאן יעזוב בשבוע הבא. כחילה יגיע תמורת גוטליב?

אדי גוטליב
אדי גוטליב | אודי ציטיאט

הארגנטינאי שמבוקש במספר קבוצות מהליגה הלאומית צפוי לעזוב את האדומים ולפנות משבצת של זר. במועדון לא מתכננים להאריך את חוזהו של הבלם המושעה, שעשוי לעבור לבירה, כשבלם בית"ר עשוי לעשות את הדרך ההפוכה

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תוכל שני שחקנים זרים בחלון ההעברות הקרוב, שייפתח ב-8 בינואר. הקשר הארגנטינאי פדרו גלבאן שתופס משבצת של זר מתאמן עם הקבוצה ומקבל שכר, אבל לא נכלל בתוכניות המקצועיות ויעזוב בשבוע הבא על פי ההסכם שהושג איתו לאחר קבלת משכורת חודש דצמבר 2018. מלבד גלבאן, במועודן האדום רשומים כיום גם מרווין פירסמן, פייסל מוליץ', עמנואל בואטנג וקאיו אלבס. גלבאן, המבוקש אצל מספר קבוצות בליגה הלאומית, אינו יכול להירשם נכון לעכשיו בשל היעדר אשרת שהייה ואישור עבודה ממשרד הפנים, אישורים עליהם עמלים גורמים רבים בספורט.

בנושא הבלם המושעה אדי גוטליב, במועדון אין כוונה להוציא לפועל את המהלך המתוכנן שהיה אמור להתבצע, ולחתום עם השחקן על חוזה חדש ארוך טווח עם שדרוג כלכלי. על פי גורמים במועדון, האדומים ממתינים להצעה כספית עבור הבלם שיועמד בתחילת השבוע בפני וועדת משמעת בשל תגובתו אתמול לעבר האוהדים שקראו נגדו וקיללו אותו.

בסביבת הפועל תל אביב אומרים כי במידה שבית"ר ירושלים תהיה מוכנה לקבל את אדי גוטליב בו הייתה מעוניינת בעבר, המהלך יוכל לצאת לפועל תמורת הבלם טל כחילה המועמד לעזוב את מתחם בית וגן. המאמן אופיר חיים שיוביל בצהרים את הפועל תל אביב למשחק נגד הפועל חדרה כבר הכין רשימה עבור בעלי המועדון כשהשחקן הבולט בו מעוניינת הפועל תל אביב הוא שחקן הפועל באר שבע חנן ממן.


האוהדים יקבלו את מבוקשם? (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי