באשדוד מאמינים: "אנחנו מסוגלים לנצח את בני יהודה בחוץ"

גדי קינדה, עמית ביטון, טום בן זקן
גדי קינדה, עמית ביטון, טום בן זקן | דני מרון

הקבוצה הדרומית תרגלה מערך מעובה שאמור למנוע מיובל אשכנזי להפעיל את מאוויס צ'יבוטה וירדן שועה. טום בן זקן ישוב ל-11 של יובל נעים, שנעדר מהאימון. שחקן: "מבינים את הצורך בנקודות, יכולים לעשות את זה"

(גודל טקסט)

 מ.ס אשדוד תתארח מחר (ראשון, 19:00) אצל בני יהודה באצטדיון במושבה ותנסה לפתוח את הסיבוב השני של ליגת העל ברגל ימין. תום מונד, חן עזריאל ובנצי מושל המשיכו להיעדר מהאימון שהעביר העוזר אלי לוי בשל אי הגעתו של המאמן יובל נעים שאמור לשוב ולהדריך את חניכיו באימון המסכם.

טום בן זקן ישוב לצד ימין של ההגנה על חשבונו של פילפ קנזביץ'. גדי קינדה, שהשלים אימון מלא, אמור להיכלל בסגל. אשדוד תרגלה במהלך השבוע מערך שאמור להקשות על משחק המעבר המהיר של בני יהודה. נעים החליט לעבות את מרכז המגרש במטרה למנוע מיובל אשכנזי לנווט את המשחק של הכתומים דרך מסירות מהירות למאוויס צ'יבוטה וירדן שועה.

"אנחנו מבינים את הצורך בנקודות מחר", אמר שחקן בקבוצה לספורט1 והוסיף: "מ.ס אשדוד נמצאת במגמת שיפור מאז החלפת המאמן, יש לנו את היכולת להביא שלוש נקודות גם נגד בני יהודה בחוץ".

הרכב משוער: יואב ג'ראפי, טום בן זקן, ניר ברדע, קרלו ברוצ'יץ' (עמית ביטון), אביב סולומון, יובל יעקובוביץ', בן רייכרט, דן ביטון, רומאן הבראן (גדי קינדה), דין דוד, יוסיפ איבנציץ' (דור גלילי).


נעדר מהאימון. יובל נעים (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי