חיים: "הנקודות היו אצלנו", עגייב: "יותר גרוע מירידת ליגה"

אופיר חיים
אופיר חיים | עדי אבישי

הפועל ת"א כבר עלתה ליתרון על חדרה בדקה ה-88, אבל גבאי מחק את היתרון של קאיו בתוספת הזמן והמאמן טען: "לא מוריד את הראש". הקשר נותר בהלם: "זה סיוט, לא יודע מה לומר". אביטן התייחס להתנהגות של פלומיין

(גודל טקסט)

עומר דמארי החמיץ מכחמישה מטרים הזדמנות ענקית, רועי זיקרי עלה מהספסל ופספס וגם בעיטה של אמיר עגייב פגעה בטאפוקו, שינתה כיוון וחלפה סנטימטרים ליד קורת השער של אג'ידה. אלה רק חלק מהמצבים שהפועל תל אביב החמיצה הערב (שבת) מול הפועל חדרה ובסופו של דבר גם שילמה על כך ביוקר – אמנם קאיו כבש בדקה ה-88, אבל דובב גבאי קבע חלוקת נקודות בדקה ה-91.

רק שלושה שערי זכות יש להפועל תל אביב העונה בבית מתוך שבעה בסך הכל. האחרון בבית, עד הביצוע של קאיו היום, היה לפני כחודשיים בהפסד 2:1 למכבי חיפה, ועל אף שלפחות זמנית היא השתוותה לבית"ר ירושלים ועלתה מהמקום האחרון, כמובן שנותרה מתחת לקו האדום ופעם שנייה העונה לא הצליחה לנצח את העולה החדשה. כזכור ניצחה קבוצתו של ניסו אביטן 1:2 במחזור פתיחת העונה הודות לשער דרמטי, וגם הפעם חילצה נקודה משער בתוספת הזמן. יותר מזה? גם בעונה שעברה, בליגה הלאומית, נפרדו השתיים שלוש פעמים בתוצאת תיקו.

בסיום המשחק, על רקע שריקות בוז צורמות מהיציע, עוד ניסו שחקני הפועל תל אביב לגשת ליציע ולהודות לאוהדים, אולם הם גורשו על ידי ה"אולטראס" וגם קיללו במשך דקות ארוכות את ההנהלה. אופיר חיים הודה: "התחלנו את המשחק מצוין והיינו צריכים להוביל בחצי הראשון. בחצי השני איבדנו את השליטה ועשיתי חילופים שעזרו לנו. הבקענו בדקה קריטית וספגנו שער לא מחויב. זה הולך קשה, אין מה להגיד. הנקודות כבר היו אצלנו ביד. אני לוקח דברים טובים מהמשחק הזה ולא מוריד את הראש, יש כאן קבוצה טובה שאני מאמין בה".


גורשו על ידי האוהדים. שחקני הפועל ת"א מתקשים לעכל (עדי אבישי)


המצב המנטלי של שחקניו:
"העובדות מדברות בעד עצמן, אין ספק שאנחנו בבעיה בכל הנוגע לכיבוש שערים. אני מסתכל על חצי הכוס המלאה – נתחזק בינואר, יש פה בסיס טוב ונהיה קבוצה טובה. צריכים להמשיך ככה, עד כמה שזה קשה".


אמיר עגייב
הוסיף בכנות: "זו אכזבה, זה סיוט. כמעט לא ישנו בלילה בחודש האחרון ועכשיו בכלל. זה הדבר הכי גרוע שקרה לי בחיים, יותר מירידת ליגה. אנחנו תמיד מאמינים בקבוצה וראו את זה היום, יש פה קבוצה טובה עם הנהלה שדואגת ומעמידה את התנאים הכי טובים בארץ. אני לא יודע מה להגיד כי זה נשמע כמו חירטוט, לא האמנתי שיבואו יותר מאלף אוהדים והם הגיעו ושוב התאכזבו. אין לי מילים. אם אגיד שחסר לנו מזל אז אשמע קלישאתי, אבל זה מה שחסר לנו, הגרוש ללירה. היום הבקענו ועוד בדקה כזו ורק היינו צריכים לשמור על זה…לא יודע מה לתרץ יותר".


עגייב חוגג. דיבר בכנות והתקשה להסתיר את רגשותיו (עדי אבישי)

מאמן הפועל חדרה ניסו אביטן אמר אחרי שחילץ נקודה, אך לא ניצח משחק שישי ברציפות: "אני לא מסופק. אם בחצי הראשון הייתי מאוד לא מרוצה, אז בחצי השני הייתי מרוצה יותר עד ששחקנים התעייפו. זו נקודה יקרה ששומרת על מרחק משמעותי מקבוצות התחתית וזה העיקר, לשמור על מרחק סביר מהתחתית. אני לא מוטרד מכך שאנחנו לא מנצחים, אנחנו רוצים לנצח ומשחקים בשביל זה גם במשחק חוץ קשה, אבל זו נקודה מאוד יקרה".

יכולת השחקנים הזרים והתרומה של גבאי: "הם שחקנים צעירים והטירוף סביבם משפיע עליהם, רואים זאת גם בשפת הגוף וגם ביכולת. אני חושב שפלומיין משדר דברים שאנחנו לא רוצים. לגבי דובב, מגיע לו על השער כי הוא עובד קשה. הוא שחקן משמעותי שמוכיח זאת כל פעם שאני מכניס אותו".


ניסו אביטו. משחק שישי ללא ניצחון, אבל חילץ נקודה יקרה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי