מימר: "עכשיו אנחנו מתפוצצים", דראפיץ': "לא הגיע לנו"

שרון מימר
שרון מימר | אודי ציטיאט

הפועל חיפה השיגה מהפך דרמטי וניצחון 1:2 על מכבי נתניה, המאמן המאושר הודה: "מגיע קרדיט למי שבנה את הקבוצה. עכשיו היא מחוברת, מאומנת ונהנית". מנגד, מאמן המארחת הודה: "לא הופענו בחצי השני"

(גודל טקסט)

במחזור פתיחת העונה הביסה הפועל חיפה 0:5 את מכבי נתניה והיהלומים של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה קיוו לנקמה ספורטיבית בביתם, אבל בן אז'ובל בנגיחה בדקה ה-55 מחק יתרון מרגלי פאטוס בצ'יראי (30), גבריאל תמאש בכדור חופשי שפגע בחומה הנתיינית ושינה כיוון הפך את התוצאה בדקה ה-89 והאדומים מהכרמל עם ניצחון שלישי בארבעה מחזורים, בין לבין סיימו בתיקו מול האלופה הפועל ב"ש, והם במקום החמישי עם 19 נקודות, אחת יותר מאשר לנתניה.

בעוד הפועל חיפה במומנטום שיא מאז שרון מימר החליף את ניר קלינגר על הקווים, מכבי נתניה אמנם הפסידה לראשונה לאחר שלושה מחזורים רצופים, אבל ה-0:1 על חדרה במחזור שעבר היה ניצחונה היחיד בחמישה מחזורים.

המאמן סלובודאן דראפיץ' תיאר את התחושה: "היינו לא טובים בחצי השני, הלכנו אחורה ולא חיברנו שתי מסירות. הגענו לחצאי מצבים בהתקפות מעבר, אבל הפועל חיפה הגיעה להרבה מצבים וכשנותנים לה מרחב לשחק כדורגל אז זה מה שקורה. היינו לא טובים בחצי השני והם כבשו יותר, זה שם המשחק".

אם יש טענות לשופט יגאל פריד במהלך שהוביל לשער הניצחון: "אין לנו שום טענות. עשינו סגירה לא נכונה וחשבנו שלא הייתה עבירה, אבל אנחנו לא יכולים לבוא לשופט בטענות, כי לא הגענו למשחק בחצי השני ולהפועל חיפה מגיע הניצחון".


דראפיץ' וברדה. הקבוצה לא הופיעה לחצי השני (אודי ציטיאט)

מן העבר השני, שרון מימר נראה מחויך מאוד והחמיא לשחקניו על היכולת: "לפעמים אלוהים מכוון אותנו כמו שהוא רוצה. תמאש אמור לבעוט ממרחקים ארוכים, אבל אלוהים אהב אותנו וגם עשה צדק במחצית השנייה כי הגענו להרבה מצבים ויכולנו להפוך גם לפני. מכבי נתניה קבוצה חזקה ומדהימה והיה קשה לנו".

הופעתו של תמאש: "הוא היה קצת פחות טוב ועשה טעויות, אבל המנגינות שלו והאנרגיות דוחפות את הקבוצה. הוא המנהיג האולטימטיבי ולשמחתי גם היה מעורב בשער האחרון".


גבריאל תמאש. המנהיג האולטימטיבי (אודי ציטיאט)


הריצה לחלק העליון:
"מהיום הראשון אמרתי שאם מנתחים את הקבוצה אז יש פוטנציאל גדול שלא התחבר. עכשיו הקבוצה מחוברת, מאומנת ונהנית על המגרש. מגיע גם קרדיט למי שבנה את הקבוצה ועכשיו זה מתפוצץ".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי