בכר: "במצב שלנו, במשחק כזה גרוע, זה לא מובן מאליו שניצחנו"

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

מאמן הפועל באר שבע אחרי ה-1:2 הדרמטי נגד קריית שמונה בטרנר: "שמח על האופי והבגרות, הצלחנו לעצור את כדור השלג". סילבס: "יש תחושת החמצה, אבו עביד נהג בחוסר אחריות כלפי החברים שלו לקבוצה"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע הייתה קרובה לרשום תיקו רביעי בריצפות בליגה, אך בסופו של דבר היא השלימה הערב (שבת) מהפך דרמטי וגברה על קריית שמונה 1:2 בטרנר. האלופה ספגה בפעם השביעית ברציפות מרגליו של ריאן (12), אך האסלביינק המחליף איזן (69) ובישל לסבע את שער הניצחון (87). שניות לפני הסיום אבו עביד הורחק לאחר עימות מיותר עם אלחמיד.

ברק בכר ניתח: "דווקא במשחק פחות טוב שלנו, לפחות בחצי השני, הראינו יותר אופי. במצב שלנו, לחזור מכזה פיגור, במשחק כזה גרוע, זה לא מובן מאליו. השחקנים הבינו שהם צריכים לשחק יותר פשוט וחכם, ולא לנסות להציל לבד את המולדת. עלינו לחצי השני מסודרים יותר ואני שמח מאוד על הבגרות ועל האופי של השחקנים כי זה לא פשוט".

המצב בו נמצאת באר שבע: "התקופה הזו מאוד מורכבת. ב-3 המשחקים האחרונים שיחקנו טוב והיינו צריכים לנצח בכולם, אבל חוסר ריכוז עלה לנו בניצחונות, והיום קרה ההפך. חזרנו מפיגור, שמרנו על התוצאה ועשינו את זה בצורה מאוד מעודדת ומשכנעת".


"עשינו טעויות ויש לנו חלק במצב". ברק בכר עם מרואן קבהא (דני מרון)

מה עובר עליו ברמה האישית: "זו עונה מאוד מאתגרת. כל שנה שעוברת, אחרי עוד ועוד אליפויות, זה יותר קשה ויותר מאתגר. עשינו טעויות ויש לנו חלק בזה, אבל לא ניצחנו במשחקים שהיינו צריכים לנצח ונוצר כדור שלג. לשמחתי עצרנו אותו היום ושמנו לעצמנו מטרה להתחיל דף חדש ואני שמח שפתחנו את הסיבוב השני ברגל ימין".

על נייג'ל האסלביינק שהביא את השינוי: "גם הוא וגם ממן נכנסו מצוין וזה חשוב שיש לנו שחקנים כאלה. העונה עוד ארוכה ואנחנו צריכים אותם. נייג'ל היה טוב גם במשחקים האחרונים. היום עלינו טיפה שונה בשביל לעצור את הסחף, אבל ספגנו כבר בהתחלה ואני שמח שהשחקנים הרימו את עצמם. זה בסך הכל ניצחון, הוא ייתן לנו רוח גבית, אבל אסור להסתפק בזה".

המשחק נגד מכבי תל אביב במחזור הבא: "המשחק הכי חשוב העונה הוא ביום שבת בגביע. זה לא שזה מה שנשאר לנו העונה, יש הרבה מטרות גם בליגה למרות הפער הגדול. אנחנו רוצים להגיע כמה שיותר גבוה, אבל קודם יש לנו משחק מול קבוצה מהליגה הלאומית שראיתי אותה משחק והיא קבוצה פנטסטית".

חיים סילבס המאוכזב סיכם: "יש תחושת החמוצה, המשחק היה צפוף והתחושה היא שאפשר היה לעשות יותר. נפלנו מהרגליים בדקות האחרונות. במתוכנת הנוכחית של שתי הקבוצות, פה בטרנר, צריך להבקיע את השני בשביל לנצח. הגענו למצב או שניים טובים שהיו יכולים להכריע. עמדנו תחת לחץ כבד והקבוצה סבלה. אם לא היינו סופגים זה היה מתהפך לטובתנו, אך זה לא קרה. ביום חמישי יש לנו גביע, הפנים שלנו כבר לשם, נלחמנו והיום זה הספיק רק לזה, אבל אני בטוח שנעשה תוצאות טובות יותר בעתיד הקרוב".


סילבס. "הקבוצה סבלה מהלחץ הכבד של באר שבע" (דני מרון)

מה היה חסר לקריית שמונה: "הפועל באר שבע קבוצה איכותית. היא שלטה יותר בכדור, לא נתנה לנו לצאת ודחקה אותנו לשער שלנו. הם עשו לחץ כבד אחרי השער הראשון והאווירה פה התרוממה ודחקה אותנו לאחור. היינו צריכים לעמוד בזה בגבור ולא הצלחנו. הפועל באר שבע, בטח בטרנר, קבוצה יותר איכותית מקריית שמונה. יש משחקים שאפשר להפתיע ולנצח אפילו פה, היום זה היה אחד מאותם ימים, אבל לא השכלנו לכבוש את השני. נתנו כאן מאמץ אדיר, לא כיף לצאת בלי כלום ואנחנו מאוד מאוכזבים".

האדום שספג אבו עביד: "מה שאני אומר לשחקנים שלי זה ביני לבינם. אני מאוכזב כי כל משחק הוא חשוב וכל משחק הוא חלק מדרך. שום דבר זה לא סוף העולם, אבל זה לא נכון לקבל כרטיס אדום אחרי שהשופט שרק לסיום. תמיד יש את היום הבא וצריך לחשוב קדימה כי כל משחק יכול לדחוף אותך קדימה או להפך. זה היה מיותר מאוד, הוא נהג בחוסר אחריות וזה עניין של גישה. יש לך אחריות כלפי הקבוצה והחברים שלך". 

עצרו את כדור השלג. שחקני הפועל באר שבע (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי