צפו בתקציר: החמצות איומות לבוזגלו, בית"ר ירושלים ומכבי פ"ת נפרדו ב-0:0

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | דני מרון

הקבוצה מהבירה יכולה להתעודד מכך שלא ספגה משחק שני ברציפות וטיפסה מעל לקו האדום בזכות יחס שערים, אך הקשר פספס הזדמנויות שמנעו ממנה עוד ניצחון. המלאבסים נראו טוב יותר במחצית הראשונה, אך דעכו בשנייה

(גודל טקסט)
שבית"ר ירושלים טיפסה הערב מעל לקו האדום אחרי שסיימה ב-0:0 עם מכבי פתח תקווה, לעיני 8,000 צופים באצטדיון טדי במסגרת המחזור ה-14 בליגת העל. לאחר הניצחון במחזור הקודם במושבה 0:3 על הפועל תל אביב, הקבוצה מהבירה רשמה משחק שני ברציפות בו לו ספגה, אך הייתה קרובה לניצחון שנמנע בגלל החמצות איומות של מאור בוזגלו. בנוסף, היה זה תיקו מאופס ראשון באצטדיון הירושלמי בליגה, לראשונה מאז מחזור הפתיחה נגד הפועל תל אביב בתחילת עונת 2015/16.


המחצית הראשונה הייתה דווקא בשליטה של המלאבסים, אך שתי הקבוצות לא הצליחו להגיע ליותר מדי הזדמנויות ונגררו למשחק אגרסיבי ולא מעט צהובים, כשהמצב המשמעותי ביותר היה כשיוסי גינזבורג הציל נהדר כדור שעומר דנינו ניסה להרחיק והתוצאה נשארה מאופסת עד הירידה להפסקה. במחצית השנייה הכניס ניר קלינגר את ערן לוי שהתניע מחדש את התקפת המארחת, אך בוזגלו החמיץ מספר מצבים קורצים בתוך הרחבה, כשהבולט היה בדקה ה-77, אז היה פנוי מול השער, אך לא הצליח לבעוט אליו את כדור הרוחב של עידן ורד, שרק חלף בין רגליו.


בית"ר ירושלים, שכאמור עלתה למקום ה-12 ומעל לקו האדום, תשחק במחזור הבא נגד הפועל חדרה, כשבינתיים בשבת הקרובה מצפה לה מכבי תל אביב, אותה היא תארח במסגרת סיבוב ח' בגביע המדינה. מכבי פ"ת לעומתה, ירדה למקום השביעי בטבלה ותקווה להפסד של מכבי חיפה מחר כדי לא לרדת למקום השמיני. ביום שישי יפגשו שחקניו של אלישע לפי את הפועל כפר סבא בגביע, כשבמחזור הבא יארחו את בני יהודה.


קלינגר ובוזגלו מאוכזבים בסיום. משחק שהקשר יעדיף לשכוח (דני מרון)
 


הרכבים
בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, דוד קלטינס, טל בן חיים, אור זהבי, שמואל שיימן, מיקי סירושטיין, דן איינבינדר, עידן ורד, מאור בוזגלו (אפונסו טיירה 86), אור אינברום, יאקוב סילבסטר (ערן לוי 57).


מכבי פתח תקווה: יוסי גינזבורג, עיסא סיסוקו, תומאש סיבוק, עומר דנינו, גל שיש, רומריו פירס, דידייה ברוסו, גידי קאניוק (מוחמד סרסור 90+3), מנור סולומון, לירן רוטמן (לידור כהן 59), חביב חביבו (תאי בריבו 83).



אוחנה, חוגג וברוש ביציע בטדי (דני מרון)


מהלך המשחק
דקה 5: קאניוק הגביה נהדר כדור קרן וברוסו עלה גבוה, אך נגח רע והחוצה מחמישה מטרים.


דקה 13: רוטמן העביר כדור רוחב לקאניוק שבעט מתוך הרחבה, אך הכדור נבלם על ידי ההגנה של המארחת.


דקה 16: ורד הגביה כדור טוב משמאל, סירושטיין עלה גבוה אך לא הצליח לנגוח והכדור רק פגע בראשו.


דקה 39: דנינו ניסה להרחיק כדור רוחב של קלטינס מצד ימין וכמעט כבש עצמי, למזלו גינזבורג היה במקום כדי להציל לקורה ולקרן.



קאניוק מול אינברום. מחצית מאופסת בטדי (דני מרון)


דקה 51: סולומון פרץ משמאל ומסר רוחב לקאניוק, שמקצה הרחבה בעט בנגיעה גבוה מדי.



קאניוק. בעט גבוה מדי (דני מרון)


דקה 55: ברוסו בעט מחוץ לרחבה והכדור הגיע לראשו של רוטמן, שנגח החוצה מקרוב מאוד.

דקה 65: קאניוק הגביה כדור לרחבה וסיבוק שקיבל אותו בצד ימין של השער העביר אותו למרכז, אך חביבו שהיה ליד השער לא הצליח להגיע.


דקה 69: ערן לוי הגביה נהדר מהפינה השמאלית של הרחבה כדור שהגיע לבוזגלו שבעט מהאוויר, אך פגע רק ברשת החיצונית.


דקה 77: כדור עומק נהדר של ערן לוי הגיע לוורד. הקפטן העביר רוחב למרכז הרחבה שם חיכה בוזגלו שניסה לבעוט… איך הכדור עבר בין הרגליים שלו. פספוס איום של הקשר.



בוזגלו. החמצה איומה של הקשר (דני מרון)


דקה 84: קאניוק הגיע לעוד הזדמנות אחרי קרן, אבל בעט רע.


 

דקה 85: התקפה בית"רית שוב הסתיימה אצל בוזגלו ברחבה, אך הבעיטה של הקשר נבלמה על ידי דנינו שגלש מצוין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי