איביץ': "גולסה כשיר למשחק נגד מכבי חיפה, דסה בספק"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | מכבי תל אביב

לפני המפגש נגד הירוקים (שני, 21:00), מאמן מכבי ת"א התייחס למצבת הפצועים: "עדיין לא בטוח שאלי ישחק". היריבה: "זה כמו דרבי". ייני: "נגיע חדים". קנדיל ויונתן כהן צפויים לפתוח, זהבי הגיע לאימון המסכם

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב תנסה מחר (שני ב-21:00) לפתוח את הסיבוב השני בליגת העל ברגל ימין כשתתארח אצל מכבי חיפה באצטדיון סמי עופר במשחק המרכזי במסגרת המחזור ה-14. ולדימיר איביץ', שהוליך את הצהובים לסיבוב ראשון כמעט מושלם, דיבר במסיבת העיתונאים המסורתית לקראת המפגש המסקרן.



עוד לפני מסיבת העיתונאים יושב ראש ההתאחדות לכדורגל משה זוארץ קיים סיור במתחם האימונים של מכבי תל אביב וקיבל הסבר מפורט ממנכ"ל המועדון הצהוב בן מנספורד. לאחר מכן קיימה הקבוצה את האימון המסכם והמגן, אלי דסה, ערך אימון שחרור קל בשל פציעה ומסתמן מאור קנדיל יתפוס את מקומו ב-11. ערן זהבי, אקס הצהובים, הגיע למתחם ושוחח עם חבריו לשעבר.


הרכב משוער: פרדראג ראיקוביץ', מאור קנדיל, שרן ייני, שחר פיבן, אנריק סבוריט, דור פרץ, רוסלן ברסקי, יונתן כהן, דור מיכה, עומר אצילי, איתי שכטר.


איביץ
' פתח את דבריו: "אנחנו משחקים נגד אחד המועדונים המצליחים בישראל. זה כמו דרבי, זה מועדון שראוי לכבד עם אוהדים ושחקנים טובים. אני בטוח שהמיקום בטבלה לא משקף את היכולת האמיתית של חיפה. אנחנו מתכוננים למשחק קשה והמטרה שלנו היא לקחת שלוש נקודות".



איביץ' הוסיף: "העבודה שלי היא לחשוב על עצמנו, איך אנחנו רוצים לשחק את המשחק. הכנו את עצמנו ואני בטוח שהשחקנים שלי מבינים מה הם צריכים לעשות. אני מקווה שנעשה משחק טוב וננצח".



בספק למשחק נגד מכבי חיפה. אלי דסה (אריאל שלום)


על הרכש החדש אורוש ניקוליץ'
: "הוא שיחק בבלארוס, הוא שחקן קישור ואנחנו צריכים שחקנים בעמדה הזו. זה לא אומר שאנחנו לא מרוצים ממי שאיתנו אלא שאנחנו רוצים תחרות טובה. עכשיו זה תלוי בו מתי הוא יוכל לשחק".


מצבת הפצועים: "נחכה לראות מה עם אלי דסה, יש לו בעיה קטנה אבל כרגע אנחנו עוד לא בטוחים אם יוכל לשחק או לא. שאר השחקנים כשירים. גם אייל גולסה".


האם זה אפשרי לסיים את העונה בליגה ללא הפסד: "יש לנו הרבה משחקים לפנינו, כולנו לא רוצים להפסיד ורוצים לנצח. אי אפשר לדעת מה יקרה עד הסיום".



ולדימיר איביץ' (מכבי תל אביב)


שרן ייני התייצב לצד מאמנו: "התחרות בין המועדונים טובה ואין ספק ששתי הקבוצות רוצות לנצח. נגיע חדים ומפוקסים, אבל מצפה לנו משחק נגד קבוצה קשה ונצטרך להיות מוכנים לכך. עומד בפנינו שבוע קשה עם מכבי חיפה, בית"ר ירושלים בגביע והפועל באר שבע. יהיו מאבקים מעניינים ואני מקווה שנצליח ככל האפשר. אנחנו לא חושבים על העובדה שעדיין לא הפסדנו, רוצים לנצח וכמה שיותר"


על השותף שלו במרכז ההגנה שחר פיבן: "שחקן אגרסיבי ומאוד חזק, אני שמח לשחק איתו. הוא בלם מצוין וגם כשהוא שיחק באשדוד היה לנו קשה מולו. אני מקווה שכמה שיותר שחקני בית יעלו לקבוצה הבוגרת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי