אבוקסיס: "בואו נהיה רציניים, אף אחת לא תדביק את הפער ממכבי"

אבוקסיס
אבוקסיס | אריאל שלום

מאמן בני יהודה אחרי ה-0:2 על מ.ס אשדוד: "מקום שני בהפרש של שלוש נקודות זה יפה מאוד". יובל נעים: "הם צריכים לשלוח זר פרחים לשופט לכבוד השנה החדשה". קונסטנטין שכבש ובישל: "נותנים את הנשמה עבור יוסי"

(גודל טקסט)
אחרי ההפסד 3:1 למכבי תל אביב, בני יהודה התאוששה הערב (ראשון) עם 0:2 ביתי על מ.ס אשדוד והתבססה במקום השני בפתיחת הסיבוב השני בליגת העל. שי קונסטנטין בישל לבלטקסה (2) וקבע את תוצאת המשחק מהנקודה הלבנה (37).


יוסי אבוקסיס סיכם: "זה ניצחון חשוב מאוד. ראיתי את כל התוצאות בבית השבת וידעתי שהמשחק הזה יכול לתת לנו הרגשה טובה, וזו המתנה הטובה ביותר לכבוד יום ההולדת של בני יהודה. החצי השני שלנו לא היה טוב בגלל קבלת ההחלטות, אבל אנחנו בהחלט שמחים. היינו יכולים לעשות גם את השלישי, אבל אנחנו שמחים בחלק שלנו. היה משחק טוב שלנו בחצי הראשון, פחות בשני ואנחנו מרוצים מהניצחון".


הפער ממכבי תל אביב: "בואו נהיה רציניים, בני יהודה? אף קבוצה לא תדביק את מכבי תל אביב. אנחנו צריכים להסתכל לאזור שלנו. זה היה ניצחון מאוד חשוב. מקום שני בהפרש של שלוש נקודות זה מאוד חשוב, 25 נקודות בשלב הזה זה יפה, אבל מכבי תל אביב היא לא באזור שלנו בכלל".


יובל נעים אמר בסיום: "אני מאוד מרוצה מהקבוצה שלי, הגענו היום לליגה. שיחקנו בצורה טובה, גדי קינדה הוסיף לנון המון והוא שחקן מוביל באשדוד. במקום שיהיה 1:1, בני יהודה עלו ל-0:2. נקלענו לפיגור מוקדם, אבל אני מאוד מרוצה. אם אני בני יהודה, הייתי שולח זר פרחים לשופט לכבוד השנה החדשה".



"יש כמה שחקנים שהיכולת שלהם לא מספיקה" (אלוני מור)


מחנאות בחדר ההלבשה: "מאיפה הבאתם את זה? יש אווירה טובה, לא חסר לנו שום דבר, אין תירוצים ואשדוד תישאר בליגה. אנחנו נחזק את הקבוצה. שיחקנו בצורה יפה מול הקבוצה במקום השני בליגה, יש דברים לשפר ונעשה את זה בהמשך. אנחנו רוצים לבנות את הקבוצה כמו שאני רואה לנכון. אנחנו נעשה את זה ומגיעה מילה טובה לבחורים שלי, למרות שהפסדנו. יש כמה שחקנים שהיכולת שלהם לא מספיקה, אבל אנחנו בסך הכל מאוד מרוצים למרות שהתוצאה מאכזבת".


רכש בינואר: "יגיעו גם ישראלים וגם זרים, אני לא אכנס עכשיו לשמות. אחרי שנביא את החיזוק, הקבוצה תהיה טובה בהרבה מזו שקיבלתי. יש פה הרבה נכונות של כולם לצאת מהמצב ואני בטוח שנעשה את זה. קו אדום? זה לא משמעותי כרגע, בחודש מאי זה חשוב. אף אחד לא נתן סיכוי לאשקלון וגם עכשיו לאשדוד לא נותנים, אבל אנחנו נעשה את זה ונישאר בליגה".


שי קונסטנטין שכבש ובישל: "אין יותר כיף מזה שהקבוצה מנצחת, הכי כיף בעולם, במיוחד כשהבקעתי ובישלתי. אני שמח בשביל האוהדים, הם באים בכמויות כאלה, זה כיף גדול. זו העונה הכי טובה שלי, אבל זה בזכות הקבוצה, בלעדיה לא הייתי מגיע לזה. המאמן, הצוות, זה מתחבר והכל הולך. כיף להתקדם ברמה האישית והקבוצתית".


ההשפעה של אבוקסיס: "כולם רואים את זה, יוסי מדבר איתנו בגובה העיניים. רואים איך אנחנו עומדים על המגרש, אנחנו רצים בשבילו ונותנים את הנשמה עבורו. אנחנו לא מסתכלים מי כובש, כולנו שמחים כשבני יהודה מנצחת".

 


שומר על צניעות. שי קונסטנטין (אלוני מור)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי