"בית"ר ירושלים הציעה 300 אלף יורו עבור טאפוקו וסירבנו"

קווין טאפוקו עם מוחמד עוואד
קווין טאפוקו עם מוחמד עוואד | ערן לוף

בהפועל חדרה הודו כי גם מכבי חיפה פנתה לגבי הקשר לקראת חודש ינואר. שום הצעה טרם הגיעה לגבי פלומיין. החלו ההכנות למפגש הגביע מול נס ציונה

(גודל טקסט)

לאף אחד אין ספק שהזרים שהנחית בתחילת העונה ניסו אביטן בהפועל חדרה, הם המפתח להצלחה של הקבוצה ואולי הגורם המרכזי בהיותה הפתעת הסיבוב הראשון. אף אחד גם לא ממש מופתע עכשיו כשהקבוצות הגדולות והעשירות יותר ינסו לשים את היד על הזרים האלה.

הבוקר (שני) הודו בחדרה על כך שלאחרונה קיבלו הצעה מבית"ר ירושלים לגבי הצטרפותו של טאפוקו כבר בחודש ינואר, אלא שההצעה נפסלה: "בית"ר הציעה 300 אלף יורו ואנחנו דורשים את מלוא תג המחיר שהוא חצי מיליון יורו". במועדון למעשה ממתינים להתפתחויות בשבועות הקרובים בכל הקשור לדיון מול רשם העמותות ואם הקבוצה תקבל את הניהול התקין אז היא תתעקש לא להיפרד מאף שחקן.

חדרה סיימה בתיקו 1:1 את משחקה האחרון עד כה, נגד הפועל תל אביב. אבל, אם הקבוצה תצליח לנצח במספר המשחקים שנותרו עד פתיחת מועד ההעברות ותתרחק מהתחתית הבוערת, תיבחן שוב השאלה סביב פרידה משחקן זה או אחר. בחדרה גם אישרו כי מכבי חיפה גיששה לגבי טאפוקו אך טרם הציעה הצעה כספית. במועדון טענו כי בשלב זה לא הגיעה שום הצעה רשמית מאף קבוצה לגבי הקשר פרדי פלומיין. "אנחנו שומעים על ההתעניינות רק באמצעי התקשורת וכאשר תגיע הצעה מסודרת כמו על טאפוקו נגיב בהתאם" נמסר.

טאפוקו. גם מכבי חיפה גיששה לגביו
טאפוקו. גם מכבי חיפה גיששה לגביו" (ערן לוף)

לאחר יום מנוחה תתחיל היום (שני) הקבוצה את הכנותיה לקראת משחק הגביע ביום שישי מול סקציה נס ציונה מהליגה הלאומית. למרות פערי הליגות בחדרה לא מזלזלים ביריבה ומתכוונים להגיע במלוא הרצינות למשחק. "מדובר בקבוצה טובה שיכולה להקשות עלינו. עבורנו חשוב גם הניצחון לביטחון השחקנים להמשך משחקי הליגה" אמרו בחדרה.

הקבוצה תגיע למשחק ללא הבלם ירין פרץ והקשר קווין טאפוקו, שייעדרו בגלל צהובים. לא מן הנמנע כי המאמן אביטן אף יחליט לתת הזדמנות לכמה שחקני סגל שלא שיחקו לאחרונה, כדי להוכיח את עצמם לקראת המשך העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי