מיגל ויטור עשוי לחזור לסגל הפועל באר שבע בשבת

מיגל ויטור
מיגל ויטור | דני מרון

הבלם הפורטוגלי כבש ובישל ב-0:2 של האלופה נגד מכבי קריית גת במשחק אימון, וברק בכר שוקל להשתמש בו כבר נגד בית"ר תל אביב. גם אורן ביטון שמחלים מפציעה שותף. מאמצים להכשיר את מאור מליקסון לגביע

(גודל טקסט)

בעידן שבו סבלנות בכדורגל היא שם נרדף למדע בדיוני, מוכיחה הפועל באר שבע שיש לה אורך רוח נדיר. ניתוחים לשחזור הרצועה הצולבת כפו על מיגל ויטור היעדרות ארוכה מהמגרשים. לרוע המזל נאלץ הבלם הפורטוגלי לעבור שיקום ממושך ולחלק את זמנו בין אימונים לא סדירים בקבוצתו לבין התייעצויות רפואיות אצל צוות המנתחים בפורטוגל. ויטור הוא אחד מששת הזרים של האלופה ובהתחשב בנסיבות הרפואיות, הוקפא לפרק זמן מוגבל ואחר כך הופשר, והכל בתיאום איתו ובכפוף להסכמתו.

בשבועות האחרונים חלה התקדמות בקצב החלמתו מהניתוח האחרון, והמאמן ברק בכר שוקל להסתייע בו כבר בשבת הקרובה. בעוד חמישה ימים תארח באר שבע את בית"ר תל אביב במסגרת גביע המדינה, והחלטה סופית לגבי ויטור תתקבל סמוך לשבת. לקראת חזרתו המסתמנת, שותף היום (שני) הבלם במשחק האימון מול מכבי קריית גת וסיים אותו עם חיוך רחב לאחר שכבש ובישל ב-0:2 של האלופה.

ברק בכר משתדל לשלב יותר שחקנים מקבוצת הנוער, והפעם הגיע תורם של ברונו מובארק ותומר יוספי להתחכך עם הבוגרים. שניהם אגב כבשו בשבוע שעבר במשחק האימון מול הקבוצה הבוגרת, ויכולתם הטובה לא נעלמה מעיניו של מאמן האלופה.


מיגל ויטור. עשוי לחזור לסגל בגביע בשבת (דני מרון)

בנוסף המגן השמאלי אורן ביטון, שהחלמתו מתקדמת בקצב משביע רצון, לקח חלק במשחק האימון ואף בישל למיגל ויטור. עד המשחק הקרוב יוגברו המאמצים להכשיר את הקפטן מאור מליקסון שסובל מפגיעה חוזרת במרפק. אריק סאבו יעדר ממשחק הגביע בגלל צבירת כרטיסים צהובים.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי