צמרת משלושת בלאומית: נס ציונה בפסגה אחרי 1:5 על כפ"ס

סקציה נס ציונה משחק העלייה
סקציה נס ציונה משחק העלייה | דני מרון

אחרי ה-0:6 הענק על הפועל עכו, העולה מליגה א' השיגה ניצחון חוץ יקר בלויטה ומאזנה עלה ל-30 נקודות, כמו לכפ"ס וקטמון. שלושער למלכה ב-1:3 של רמת השרון על איכסל, הפועל אשקלון ואחי נצרת נפרדו בתיקו 0:0

(גודל טקסט)

במשחקי הנעילה של המחזור ה-15 שסיכמו באופן רשמי את הסיבוב הראשון בלאומית נערכו הערב (שני), ואחרי התיקו הפועל קטמון נגד הפועל נצרת עילית, הפועל כפר סבא ונס ציונה נפגשו במשחק ישיר על המקום הראשון שנגמר בניצחון 1:5 גדול של הקבוצה מליגה א' שסיימה את המחזור בפסגה, הפועל אשקלון מעדה נגד אחי נצרת עם תיקו 0:0, הפועל רמת השרון ברחה מהתחתית עם ניצחון 1:3 על איכסל.

הפועל כפר סבא – נס ציונה 5:1
שתי הקבוצות שינצחו את שלושתם משחיקיהן האחרונים הגיעו למפגש באצטדיון לויטה בידיעה שניצחון של אחת מהן יעלה אל המקום הראשון בלאומית. האורחים שהביסו 0:6 את הפועל עכו במחזור הקודם פתחו את המשחק בסערה ואחרי 21 דקות כבר הובילו 0:3 אחרי שערים של עידן שמש (6), נאור סבג (11) ורז שטיין (21). חיים איצרין צימק את התוצאה במחצית השנייה (56), אך סהר לוי (66) ואמנון טדלה (78) הבטיחו באופן סופי את הניצחון שהעלה את נס ציונה אל המקום הראשון בסיום הסיבוב עם 30 נקודות, בדיוק כמו לקטמון במקום השני ולכפ"ס במקום השלישי.

הפועל רמת השרון – הפועל איכסל 1:3
קבוצתו של אלי כהן נמצאת בכושר נהדר אחרי שצברה את נקודתה השביעית בשלושת משחקי הליגה האחרונים. כוכב מכבי כפר קנא בעונה שעברה, מוטי מלכה הראה שהוא שייך בהחלט לרמות של הלאומית אחרי שלושער מרהיב (53 פנדל, 74, 77) שהעלה את הקבוצה המאחרת את המקום התשיעי. מוחמד הנדי רק צימק בסיום (90)

הפועל אשקלון – מכבי אחי נצרת 0:0
כמו נס ציונה והפועל כפר סבא, גם היורדת הטרייה מליגת העל הייתה יכולה להידבק לפסגה אם הייתה משיגה ניצחון ביתי על אחי נצרת מהתחתית, אך חניכיו של שלומי דורה סיימו ב-0:0 שני ברציפות והם יתחילו את הסיבוב השני מהמקום הרביעי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי