מרקו בלבול ויעקב שחר נפגשו, דורש חוזה לעונה וחצי

מרקו בלבול
מרקו בלבול | דני מרון

מאמן הנבחרת הצעירה נפגש עם בעלי הירוקים וקיבל הצעה עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת, אולם טען כי אין בכוונתו להסכים לחוזה עם אופציית יציאה בקיץ הקרוב. הערכה: הצדדים ייפגשו פעם נוספת בימים הקרובים

(גודל טקסט)

עוד הפסד למכבי תל אביב, ובעיקר הדרך שהובילה אליו, הראו את גודל הכישלון של מכבי חיפה העונה וגם בשנים האחרונות. שחקנים רבים ירדו לחדר ההלבשה כשהם כובשים את פניהם בידיהם מרוב ייאוש, דבר שמסמל את מה שעובר על המועדון בתקופה האחרונה. "אנחנו נמצאים בשפל מהגדולים בהיסטוריה וזה לא רק העונה, אלא נמשך מהשנים האחרונות ויהיה לנו קשה להתעשת מזה". הודו במועדון הירוק בסיום והוסיפו: "יש כאן דרך שכשלה ומה שיותר כואב זה שנראה כאילו אין פיתרון".

השיא הגיע ברחש בקהל, שחלק ממנו הביעו ביקורת כנגד הבעלים יעקב שחר וחלקו אף התקשה לשמוע את הצהלות של מכבי תל אביב לאחר המשחק. "אנחנו רוצים לשמוע את שחר", אמרו חלק מהאוהדים. נשיא המועדון שמע את הרחשים והגיב היום כשפנה ליו"ר ההתאחדות לכדורגל, שינו זוארץ, וביקש את רשותו להיפגש עם מאמן הנבחרת הצעירה מרקו בלבול.

הדבר אושר לאחר שיחה בין זוארץ למנהל הטכני ווילי רוטנשטיינר ובכך נסללה דרכו של בלבול לכרמל, אלא שהערב נפגשו יעקב שחר ומרקו בלבול וטרם הושגה הסכמה. לבלבול הוצע ממכבי חיפה חוזה עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת, אלא שהמאמן דורש לעונה וחצי ללא סעיף יציאה. על פי חוזהו של בלבול בהתאחדות לכדורגל, הוא מחויב לשלם כ-200 אלף שקלים עבור הפרת החוזה. העובדה שמשחקיה הרשמיים הבאים של הנבחרת יהיו רק בספטמבר 2019 אמורה להקל על הסיטואציה ומכאן גם הסכמתו של רוטנשטיינר לאפשר לבלבול לעבור לכרמל, אבל בשלב זה הוא מתעקש על חוזה מובטח לעונה וחצי. 

לאור כל האמור לעיל, לא מן הנמנע שבמשחק הגביע בשבת מול הפועל מרמורק ימשיך המאמן איתי מרדכי על הקווים. מרדכי, אגב, צפוי להמשיך בצוות המקצועי גם תחת בלבול, אם וכאשר.


רוטנשטיינר ובלבול. מאמן הצעירה ייפגש עם שחר בשנית (דני מרון)

כזכור, בלבול כבר אימן את מכבי חיפה בעונת 2014/15, אז מונה כמחליפו של אלכסנדר סטנוייביץ' שפוטר. תחת בלבול סיימו הירוקים במקום החמישי בליגה ובתום אותה עונה עזב את המועדון. מאז 2016 הוא מדריך את הנבחרת הצעירה של ישראל. בלבול גם שימש בעבר כעוזר מאמן במכבי חיפה, בין השנים 2002 ל-2005, ובין השאר לאורך הקריירה גם היה עוזר מאמן במכבי נתניה, הפועל ב"ש, מכבי ת"א, פרטיזן בלגרד (עם אברהם גרנט) ואימן את בני סכנין ומכבי פתח תקווה.

ובחזרה להפסד 3:1 אתמול למכבי תל אביב: עיקר הביקורת הופנתה אתמול לשחקנים, שעל פי אנשי המועדון שוב לא מילאו את הוראות הצוות המקצועי. "לא יכול להיות שאימון שלם אנחנו עובדים על מצבים נייחים וחוטפים שערים קלים. ספגנו שלושה שערים כאלה ואם מכבי תל אביב הייתה לוחצת קצת יותר, היינו מובסים", אמרו במועדון. מאידך, דווקא בסביבתו של שחר סיפרו כי הוא היה שבע רצון מחלק הדקות במשחק ואמר: "ראיתי גם דברים טובים, אבל זה לא מספיק".

בשלב זה גם נראה כי לא צפויה מהפכה בחודש ינואר הקרוב, אבל ההחלטה לגבי נושא הרכש תתברר רק סמוך לפתיחת מועד ההעברות, כאשר עד אז תשחק הקבוצה גם בשלושה משחקי ליגה. "לכל שחקן יש הזדמנות אחרונה להוכיח את עצמו באימונים ובמשחקים ושאף אחד לא יופתע אם הוא יישב הרבה זמן ביציע", אמרו בחיפה. 


הזדמנות אחרונה להוכיח. שחקני מכבי חיפה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי