לאחר פגישה לילית, הפועל ת"א החליטה לרדת מבניון

יוסי בניון
יוסי בניון | ערן לוף

יממה אחרי שנעשתה פנייה לקשר ולסוכנו, בחרו האחים ניסנוב לוותר על האפשרות לצרף את הקשר בן ה-38, שאף הוצע לו תפקיד ניהולי ליום שיפרוש. דמארי ינותח בשבוע הבא ישראל, אין הצעות על מוליץ', גוטליב ועאבד

(גודל טקסט)

ראשי הפועל תל אביב נפגשו במהלך הלילה (בין שלישי לרביעי) ובסך הכל יממה לאחר שפנו ליוסי בניון ולנציגו אבי נמני, התקבלה ההחלטה לרדת מהקשר בן ה-38. כפי שפרסמנו, האדומים הציעו לבניון חוזה לעונה וחצי כשלאחר מכן הוא ימונה למנהל הספורטיבי של הבוגרים או של הנוער לפי שיקול דעתו, אלא שהתפתחויות בשעות הערב המאוחרות הובילו לכך שהאחים ניסנוב חזרו בהם ומשכו את ההצעה.

בפגישה שנערכה לתוך הלילה התקבלה ההחלטה לוותר על החתמת בניון, מסיבות מקצועיות וכלכליות כאחד. סוכנו של השחקן, אבי נמני, הודה בראיון ב-103FM מספר שעות קודם לכן כי "קרו דברים בשעות האחרונות" וראשי האדומים הבינו כי עליהם לקבל החלטה מהירה בנושא בניון ולאחר שקלול כל ההיבטים החליטו לנסות לחזק את הסגל בשחקנים אחרים. כשעדכנו אתמול את המאמן אופיר חיים וצוותו על רצונם לצרף את בניון, הם תמכו ברעיון ונתנו את אישורם למהלך, אבל הבוקר הם כבר עודכנו כי הנושא ירד מסדר הסיום.

לאחר שהוחלט לרדת מבניון ולאור פציעתו הקשה של עומר דמארי שישוב רק בעונה הבאה, הפועל תל אביב תמשיך בניסיונותיה לצרף את אחד משחקני הפועל באר שבע, עדן בן בסט או חנן ממן. דמארי, אגב, ינותח ביום שני בישראל, לאחר שדחה את עצת הצוות הרפואי של הקבוצה לעבור את ההליך בספרד. 

במועדון סיפרו כי למרות דיווחים כאלה ואחרים, טרם התקבלה הצעה על אחד מבין אדי גוטליב, פייסל מול'יץ' ואחמד עאבד. בחודורוב אישרו כי אם יתקבלו הצעות אז לא מן הנמנע גם שכל השלושה יקבלו את ברכת הדרך.


אדי גוטליב. אין הצעות בינתיים (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי