בבית"ר מאמינים: "אין סיבה שלא ננצח את מכבי ת"א"

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים | אודי ציטיאט

בירושלים ממשיכים בהכנות למשחק הגביע בשבת, העובדה שייערך בטדי גורמת לאופטימיות: "משחק שיכול להפוך לנו את העונה". לא צפויים שינויים ב-11. הקבוצה נקנסה ב-15 אלף ש"ח בגין התפרצות אוהדים והשלכת אבוקות

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים המשיכה גם היום (רביעי) בהכנותיה לקראת משחק הגביע ביום שבת נגד המוליכה מכבי תל אביב, שמגיעה כפייבוריטית ברורה להתמודדות בסיבוב ח'. התחושות בבית וגן טובות מאוד לקראת המשחק ויש כאלה במערכת שמאמינים שלמרות המצב הקשה של הקבוצה בתחתית הליגה, אפשר לנצח את המשחק ולצאת לדרך חדשה.

"יש אופטימיות גדולה מאוד במועדון, אפשר לנצח את המשחק הזה", אמר גורם בקבוצה, "זה משחק שיכול להפוך לנו את העונה. ניצחון במשחק כזה ייתן דחיפה אדירה לקראת ההמשך ואין סיבה שבטדי, עם הקהל שלנו, לא ננצח. למשחקי גביע יש דינמיקה אחרת והכל לגמרי פתוח", הוסיף הגורם.

בפן המקצועי צפוי לעמוד סגל כמעט מלא לרשות המאמן ניר קלינגר, לאחר שאנתוני וארן התאושש מפציעה וישוב לסגל. יעקב בריהון שלא זומן למשחק האחרון, מתאמן כרגיל ועשוי להתלבש למשחק בשבת. קלינגר צפוי להמשיך עם הרכב זהה להרכב שפתח בשני המשחקים האחרונים, נגד הפועל תל אביב ומכבי פתח תקוה, כאשר אור זהבי ימשיך לקבל קרדיט במרכז ההגנה ומיקי סירושטיין יתופקד שוב בקישור האחורי.

בכל הנוגע לחלון ההעברות בחודש ינואר, מסתמן שברונו איבה, ערן לוי וכנראה גם יעקב בריהון יעזבו, כאשר גם טל כחילה שאיבד לאחרונה את מקומו סומן לעזיבה בינואר, אך לאחרונה הוא קיבל הצעה להאריך את חוזהו ויתכן שתהיינה התפתחויות בגזרתו בקרוב.

בנושא אחר, הקבוצה נקנסה הערב בבית הדין בסכום של 15 אלף ש"ח בעקבות התפרצות אוהדים למגרש והשלכת אבוקות במחזור הליגה האחרון נגד מכבי פתח תקווה באצטדיון טדי.


תפנית בעלילה? טל כחילה (דני מרון)

בית"ר ירושלים נקנסה בסכום של 15 אלף ש"ח (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי