"מגיל צעיר יוסי בניון חולם לסגור מעגל בבית"ר ירושלים"

יוסי בניון
יוסי בניון | דני מרון

שוקי נגר, חברו הטוב של הכוכב, שפך אור על עתידו: "הוא רוצה לסיים שם, אני מקווה שזה יסתדר". מכבי חיפה: "כל הקבוצות הן אופציה". הפועל תל אביב: "מאוד רוצה אותו". מכבי פ"ת: "הוא רדף אחרי מגנים 3 חודשים"

(גודל טקסט)

שחקן העבר וחברו הטוב של יוסי בניון, שוקי נגר, דיבר הערב (רביעי) בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לעתידו של הקשר הוותיק.

מעבר לבית"ר ירושלים: "למה יוסי רוצה לעבור לשם? כולם יודעים שמגיל צעיר יש לו חלום לסגור מעגל בבירה. אמרתי את זה יותר מפעם אחת, יש עוד מועדונים שרוצים אותו. אני אשמח שהוא יהיה איפה שהכי טוב לו, יוסי הוא נכס לכל קבוצה. החיבור שלו עם הקהל של בית"ר מדהים, הוא מקבל מהם הודעות בוואטסאפ מהרגע שהוא עזב. כולנו יודעים שהוא עזב מסיבה לא מקצועית ועכשיו הוא רוצה לסיים שם, אני מקווה שזה יסתדר".

האם פרישה מכדורגל היא אופציה: "הוא לא יתלה את הנעליים. יש ליוסי יותר מהצעה או שתיים מקבוצות שרוצות אותו. אני ממשיך להמליץ לו לשחק כדורגל וליהנות באיזו קבוצה שהלב שלו ירצה. כרגע יש את בית"ר ירושלים, הפועל תל אביב ומעבר לזה אני לא רוצה לפרט איזה עוד אופציה יכולה להיפתח. אני יודע שהפועל תל אביב מאוד מאוד רוצה את יוסי בניון".

האם חזרה למכבי חיפה על הפרק: "כל הקבוצות הן אופציה, אבל באופן רשמי לא נעשתה פנייה ממכבי חיפה ליוסי. יש כרגע משהו על הפרק שאני מאוד מקווה שיקרה. אני חושב שמעריכים את יוסי מאוד בהרבה מקומות, אבל לצערי יש גם מקומות שלא. ליוסי יש כבוד לכולם, הוא נכס שיודע לפרגן והוא משבח את השחקנים שמשחקים לצידו".

עזיבת מכבי פתח תקווה: "יוסי מעולם לא נכנס לאלישע לוי ואמר לו שאם הוא לא פותח בהרכב אז הוא עוזב. הודעה רשמית? תבדקו טוב טוב את המערכת. יוסי בניון תורגל בהרכב באשדוד. מגיע ליוסי בניון את הכבוד שאלישע לוי ירים לו טלפון בשישי או בשבת בבוקר ויודיע לו, יוסי היה מקבל את זה כמו גבר. יוסי ראוי שיכבדו אותו יותר בכדורגל הישראלי. יוסי רדף אחרי מגנים שלושה חודשים ולא צייץ מילה. הוא נכס"


יסגור מעגל בבירה? יוסי בניון (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי