בית"ר ירושלים מחפשת חלוץ זר, יוסי בניון יצטרף בקרוב?

יוסי בניון
יוסי בניון | עדי אבישי

בקבוצה רוצים לחזק את החלק הקדמי בינואר, אך עד כה לא מצאו שחקן מתאים. בבירה מאמינים שבשלו התנאים לחזרתו של הקשר הוותיק, ככל הנראה לעונת פרישה ולאחריה קבלת תפקיד ניהולי במועדון. קלינגר יעמוד לדין

(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים התקבלה החלטה עקרונית לצרף בקרוב את הקשר יוסי בניון, שסיים את חוזהו במכבי פתח תקווה והפך לשחקן חופשי. כזכור בעונה שעברה שיחק קפטן נבחרת ישראל לשעבר בקבוצה מהבירה, אולם הרומן בין הצדדים הסתיים בטונים צורמים, בעיקר על רקע הנתק שנוצר בין בניון לבעלים דאז אלי טביב.

כעת מאמינים בבית"ר שבשלו התנאים לחזרתו של בניון למדים הצהובים-שחורים, ככל הנראה לעונת פרישה ולאחריה קבלת תפקיד ניהולי במועדון. אחת האפשרויות שעלו על הפרק היא למנות את בניון למנהל מקצועי של מחלקת הנוער ואולי בשלב מאוחר יותר לעבור לתפקיד ניהולי כלשהו במועדון עצמו. עדיין לא ברור מתי יצורף הקשר הוותיק באופן רשמי, שכן לפחות המאמן ניר קלינגר, מעדיף שהקבוצה תתרכז כעת בשני משחקי הליגה החשובים נגד הפועל חדרה בחוץ ביום חמישי (20:30, שידור ישיר בספורט4) ונגד הפועל חיפה ארבעה ימים לאחר מכן באצטדיון טדי.

בתוך כך, מתמקדים ראשי המועדון והצוות המקצועי בחיפוש אחר חלוץ זר, שיחזק את החלק הקדמי בינואר. לאחרונה הוצעו מספר חלוצים זרים לקבוצה, אולם עד כה לא נמנצא השחקן המתאים. לקראת המשחק נגד חדרה צפוי קלינגר לערוך מספר שינויים בהרכב כששמואל שיימן, שסיים לרצות עונש הרחקה בגין צהובים, ישוב לעמדת המגן השמאלי על חשבונו של עוז ראלי שאיכזב נגד מכבי תל אביב. בחלק הקדמי עשוי אנתוני וארן לתפוס את מקומו של יאקוב סילבסטר, שלא מצליח למצוא את הרשת למרות ההזדמנויות הרבות שהוא מקבל מהצוות המקצועי.

בעניין אחר, תובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד את המאמן ניר קלינגר ואת אוהדי הקבוצה לדין ביום רביעי הקרוב בגין התנהגות בלתי הולמת. שכפי שפורסם אתמול, קלינגר צעק על צוות השיפוט בסיום ההפסד למכבי תל אביב בגביע, כשבדו"ח של השופט אוראל גרינפלד צוין שהמאמן הגיע לעבר השופטים בליווי תנועות ידיים מאיימות והטיח: "מה אתה עושה לי שכונה". אוהדי הקבוצה השליכו בתחילת המשחק כדורי נייר לעבר עוזר השופט עידן ירקוני.


בניון. בקרוב שוב בצהוב-שחור? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי