ברק בכר: "לא מיציתי את עצמי, המועדון מאמין בי"

ברק בכר
ברק בכר | מאיר אבן חיים

הפועל ב"ש נערכת למשחקה בשבת נגד אשדוד (18:15, שידור ישיר בספורט3). במסיבת עיתונאים, דיבר המאמן על התקופה הקשה ועל התבוסה למכבי ת"א. מליקסון: "זקוקים לקהל כדי לצאת מהמצב"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)
מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר, מקיים בשעה זאת (חמישי) מסיבת עיתונאים. האלופה מתכוננת למשחקה הביתי בשבת נגד קבוצת התחתית (18:15, שידור ישיר בספורט3), אחרי התבוסה 3:0 באמצע השבוע מול מכבי תל אביב.


בכר פתח ואמר: "אחרי המשחק מול מכבי תל אביב היו תחושות לא טובות. הפסדנו ובצורה שאנחנו לא רגילים להפסיד. אבל כבר התכנסנו, דיברנו על מה שהיה ופנינו קדימה. אנחנו חושבים קדימה לעתיד גם הקרוב וגם הרחוק".


אשר לחריקות בקבוצה: "כשאין תוצאות, מבליטים את הדברים הלא טובים בקבוצה וזה טבעי. כל מה שקורה היום היה גם בשנות האליפות, אבל שוב, זה טבעי, שבתקופה פחות טובה, מבליטים את הדברים הפחות טובים. נגד אשדוד, אנחנו מגיעים במטרה לעשות משחק טוב ולשוב ולנצח".



בכר. "תקופה פחות טובה" (מאור אלקסלסי)


איך יוצאים מהמצב הקיים? "לכל מועדון יש תקופות טובות יותר וטובות פחות. עכשיו אנחנו טיפה בירידה. אבל דווקא מכישלונות נבנים. יש פה צוות חזק ושחקנים מגובשים ונצא מזה. אנחנו מצפים שהשחקנים ירימו את עצמם וכולנו ביחד נעשה הכל כדי לצאת מהמצב הזה. השנה יש הרבה דברים מורכבים שאנחנו נאלצים להתמודד איתם ולא תמיד בהצלחה. בסופו של דבר אנחנו צריכים לספק תוצאות, למרות שגם הדרך החשובה. המטרה כרגע היא לסיים במקום שמוביל לאירופה וגם הגביע לפנינו. יש לנו עוד מטרות העונה".


על הביקורת האישית נגדו: "אני לא חושב שמיציתי את עצמי. אני נמצא במועדון שמאמין בי ובצוות שלי. גם למאמן יש תקופות פחות טובות, אני לוקח כאתגר את היציאה מהמצב שנקלענו אליו"


הקפטן מאור מליקסון דיבר גם הוא ואמר: "אני רואה את התקופה הזאת כירידה לצורך עלייה. נעבוד קשה ונעשה הכל כדי לחזור לתקופה הטובה. אנחנו צריכים את הקהל שלנו. בלעדיו יהיה קשה לנו לצאת מהמצב הזה. אנחנו בתקופה לא הכי נעימה אבל הייתי כאן בתקופות יותר קשות. בעבודה קשה, נחזור למקום הראוי. להיות אוהד של הפועל באר שבע, זאת גאווה גדולה".



מליקסון. "כבר היינו במצב קשה יותר" (לירון מולדובן)


באשר למשחק ההפסד מול מכבי תל אביב: "הם היו טובים יותר וניצחו בצדק. רצינו לנצח אבל לא התעלינו. הניצחון הגיע להם. גם השנה שעברה הייתה לא פשוטה מבחינתנו בקטעים מסוימים, אבל יצאנו מאותו מצב במהירות".


על האתגרים שנותרו לקבוצה: "הגביע הוא אתגר גדול שלנו אבל גם הליגה חשובה. יש לנו בשבת משחק ביתי מול אשדוד, ונבוא מוכנים במטרה לנצח".

 

 

 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי