בני סכנין גיששה לגבי לוסיו, הפועל חדרה סירבה

לוסיו מרניאו
לוסיו מרניאו | דני מרון

עמיר תורג'מן רוצה לחזק את החוד ונבדקה האפשרות לצרף את הברזילאי, גם ז'אורזיניו ברשימה אם ישוחרר על ידי ניר קלינגר מבית"ר ירושלים. המאמן יערוך אסיפה על המחצית הראשונה מול נתניה

(גודל טקסט)

אכזבה קשה בבני סכנין מהתוצאות גם מאז מינויו של המאמן עמיר תורג'מן לפני למעלה מחודש. האחרון הגיע כמחליפו של בני בן זקן, אבל בשלב זה לשניים יש אחוזי הצלחה נמוכים. בכל זאת במועדון הבהירו כי מעמדו של המאמן כלל לא על הפרק וישנה אמונה רבה כי תורג'מן יוביל את הקבוצה לחלק העליון.

בסכנין יודעים כי אחת הסיבות לכישלון העונה אלו הפציעות הרבות, כאשר גם למשחק הבא מול הפועל תל אביב (ראשון, 20:30 בשידור ישיר בספורט1) תגיע הקבוצה ללא הבלם סארי פלאח, הקשר עטאא ג'אבר וצמד החלוצים ג'ורג' אקפביו שייעדר בשלושת השבועות הקרובים ופיראס מוגרבי שסיים את העונה.

במועדון מבינים כי לא יהיה מנוס מלהתחזק במועד ההעברות הקרוב גם בחלק ההתקפי ואחד השמות שעלו הוא חלוץ הפועל חדרה, לוסיו. נציגי סכנין גיששו אצל אנשי חדרה אם האופציה תהיה רלוונטית במועד ההעברות הקרוב, אך בחדרה סירבו בתוקף. כפי שפרסמנו לראשונה, שחקן נוסף שעל הפרק הוא הקשר הברזילאי של בית"ר ירושלים ז'אורז'יניו, אך בסכנין ממתינים להחלטתו של המאמן ניר קלינגר לגבי השחקן ורק אז תיעשה פנייה במידת הצורך.

בינתיים, הקבוצה תחזור לאימונים כאשר עמיר תורג'מן צפוי לערוך אסיפה עם השחקנים כדי לבקר את היכולת החלשה במחצית הראשונה מול מכבי נתניה.



לוסיו. בחדרה סירבו לשחררו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי