צפו בתקציר: בוזגלו כבש צמד ובישל, 0:3 לבית"ר ירושלים על חדרה

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | אודי ציטיאט

הקשר התלונן על כאבים לפני המשחק, אבל עבר מבחן כשירות ובמהרה כבש מהאוויר, הכפיל לפני ההפסקה אחרי טעות של פרץ ובישל לסילבסטר את השלישי. קלינגר מעל לקו האדום, המארחת סוגרת חודשיים ללא ניצחון

(גודל טקסט)

לפני חודשיים מונה ניר קלינגר למאמן בית"ר ירושלים כשהיא מתחת לקו האדום ואחרי שרשרת תוצאות מביכות. הערב (חמישי) עם סיום המחזור ה-15, היא השיגה 0:3 מרשים בנתניה על הפועל חדרה, רשמה משחק ליגה רביעי ברציפות ללא הפסד וחשוב מכל מבחינתה – עלתה מעל לקו האדום.

בשבת בגביע המדינה נכנעה בית"ר בתוספת הזמן 2:1 למכבי תל אביב והודחה מהמפעל, משחק בו לא פתח מאור בוזגלו. שעות לפני המשחק התלונן הקשר על כאבים ורגישות בשרירי המפשעה והוחלט שבאצטדיון הוא יעבור מבחן כשירות ויוחלט אם לשתפו – הוא עבר את המבחן בהצלחה ונבחר למצטיין הערב הודות לצמד ובישול.

בוזגלו כבש עד כה מול מכבי חיפה, מה שהיה ניצחון הבכורה של קלינגר בבירה, אבל היום הוא מצא את הרשת של אג'ידה כבר בדקה התשיעית אחרי שהכין לעצמו נהדר ובעט מהאוויר, בתוספת הזמן של המחצית הראשונה הוא נעץ את השני שלו ושל קובצתו כשניצל אי הבנה בין אג'ידה לבלם ירין פרץ שנכנס כדקה קודם לכן בעקבות פציעתו של דויד מתיאוס ו-15 שניות בתוך החצי שני הוא קינח עם בישול לסילבסטר, היה זה שער בכורה העונה של הסלובקי בדרך ל-0:3.

זהו ניצחון שמעלה את בית"ר ירושלים למקום ה-11 עם 16 נקודות במאזנה, שתיים מעל סכנין ושלוש מעל הפועל ת"א והאחרונה בטבלה מ.ס אשדוד. חדרה לעומתה סוגרת חודשיים ללא ניצחון בליגה, הפסד רביעי שלה בשבעת המחזורים האחרונים והיא במקום הרביעי עם 22 נקודות.


אוהדי הפועל חדרה ניסו לדחוף (אודי ציטיאט)


בוזגלו היה גדול על העולה החדשה (אודי ציטיאט)

הרכבים
הפועל חדרה
: אוסטין אג'ידה, דיא לבאבידי (עלי חטיב, 46), יונתן לוי, דויד מתיאוס (ירין פרץ, 45), מקס גרצ'קין, קווין טאפוקו, מוחמד אבו פאני, מנשה זלקה, עמית כהן (דובב גבאי, 68), פרדי פלומיין, לוסיו.


בית"ר ירושלים:
איתמר ניצן, דוד קלטינס, אור זהבי, טל בן חיים, שמואל שיימן, דן איינבינדר, אפונסו טיירה (אופיר קריאף, 76), מיקי סירושטיין, עידן ורד, מאור בוזגלו (ערן לוי, 80), יאקוב סילבסטר (אנתוני וארן, 61)

מהלך משחק
דקה 9, 0:1 לבית"ר ירושלים!
יתרון מהיר וחשוב לאורחת. קלטינס פרץ בימין, התגבר על גרצק'ין והעביר רוחב, בוזגלו ברח ליונתן לוי ומצא את עצמו פנוי ברחבה, נתן לכדור לקפוץ ובעט מהאוויר לרשת של אג'ידה. שער נהדר.


בוזגלו מכניע את אג'ידה בבעיטה נהדרת (אודי ציטיאט)


קלטינס ובוזגלו. האחראים על שער היתרון (אודי ציטיאט)

דקה 37: תרגיל קרן של בית"ר משמאל הסתיים בבעיטה חלשה של עידן ורד מכ-16 מטרים לידיו של השוער.

דקה 38: עמית כהן נותר די פנוי עמוק בתוך רחבת בית"ר ירושלים, אבל לבסוף הבעיטה שלו נבלמה.

דקה 45: בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, מתיאוס נפגע והוחלף בחדרה על ידי ירין פרץ.


דקה 45, 0:2 לבית"ר ירושלים!
שניות לפני השריקה למחצית, מאור בוזגלו חגג צמד. דן איינבינדר שלח כדור לרחבה, בוזגלו ניצל את העובדה שירין פרץ רק נכנס למשחק, לא היה עירני והשאיר את הכדור לאג'ידה, עקף אותו ומקרוב נעץ את השני שלו ושל קבוצתו.


בוזגלו מנצל את אי ההבנה בהגנת חדרה וחוגג צמד (אודי ציטיאט)

דקה 46, 0:3 לבית"ר ירושלים! האורחת פותחת את החצי השני בסערה, בדיוק כפי שירדה מהחצי הראשון. הפעם בוזגלו על תקן המבשל, העביר כדור רוחב מדוד אליו הגיע סילבסטר שמקרוב דחק את השלישי של הצהובים-שחורים.


הירושלמים מברכים את סילבסטר על שער בכורה העונה (אודי ציטיאט)

דקה 64: מאור בוזגלו רוצה את השלושער וגם היה לא רחוק מכך, אבל בעיטה אלכסונית שלו חלפה ליד הקורה הימנית של אג'ידה ויצאה החוצה.

דקה 72: עלי חטיב ניצל מכרטיס אדום אחרי עבירה פראית. עוד קודם לכן הוא התעמת עם חברו לקבוצה לוסיו, בעימות בו הקשר אף ירק על הברזילאי. לחצו כאן לצפייה באירוע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי