חיים סילבס פוטר מקריית שמונה, תומר קשטן יחליפו

חיים סילבס, שי ברדה
חיים סילבס, שי ברדה | אודי ציטיאט

איזי שרצקי פיטר את המאמן אחרי ההפסד אתמול 1:0 למכבי נתניה, והיכולת הרעה שהציגה הקבוצה בתקופה האחרונה עם שתי נקודות בלבד בשבעת המחזורים האחרונים

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה הודיע ההבוקר (ראשון) כי בשיחה שהתקיימה אמש לאחר ההפסד 1:0 למכבי נתניה, בין יו"ר המועדון איזי שרצקי למאמן הקבוצה חיים סילבס, החליטו השניים על פרידה משותפת, זאת לאור התוצאות האחרונות של הקבוצה בליגה.


חוזהו של סילבס יכובד במלואו והוא יגיע להיפרד מחר מהשחקנים באימון הקבוצה. "מועדון הכדורגל עירוני איתוראן קריית שמונה מודה לחיים סילבס על תקופת עבודתו במועדון ומאחל לו המון הצלחה בהמשך הדרך", נכתב בהודעת המועדון הרשמית.

מי שימונה למאמן הקבוצה הבוגרת הוא תומר קשטן, שאימן עד כה את קבוצת הנוער של המועדון, שנמצאת בצמרת ליגת העל לנוער. "אני מודה לאיזי שרצקי על האמון וההזדמנות", אמר הבוקר קשטן. "שמח לחזור לקדנציה שניה בקבוצה הבוגרת במועדון שאני מאוד אוהב ומעריך. אני מודע לאחריות, לציפייה ולעבודה הקשה שבפניי ואעשה כל שידרש כדי לבצע אותה על הצד הטוב ביותר".




תומר קשטן. " מודה לאיזי שרצקי על האמון וההזדמנות" (אודי ציטיאט)



זאת הקדנציה השנייה של תומר קשטן כמאמן קריית שמונה. בתחילת עונת 2015/16 שימש כעוזר מאמן של מוטי איוניר בקבוצה הצפונית, ולאחר שאיוניר פוטר שימש כעוזרו של המאמן בני בן זקן. בנובמבר סיים בן זקן את תפקידו וקשטן מונה למאמן הראשי של הקבוצה. במשחק הבכורה שלו ניצח את מכבי תל אביב 0:1 ברבע הגמר גביע הטוטו. 



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי