קריאף צפוי לחזור להרכב נגד הפועל חיפה במקום סירושטיין

אופיר קריאף
אופיר קריאף | דני מרון

הקשר יקבל קרדיט מחודש בשחזור גמר הגביע במקום חברו שייעדר בשל צבירת צהובים. קלטינס ימשיך בעמדת המגן הימני. קלינגר: "אני כל כך בבית"ר, מרגיש כאילו פה כבר שנים. זה לא משחק שלי נגד האקסית"

(גודל טקסט)

מאמן בית"ר ירושלים ניר קלינגר ימסור לשחקניו כהרגלו רק היום את הסגל למשחק נגד הפועל חיפה הערב (שני), כאשר על פי ההערכות לא צפויות הפתעות מיוחדות. קלינגר צפוי לערוך שינוי אחד בהרכב לעומת ה-11 שפתחו בניצחון נגד הפועל חדרה, כאשר אופיר קריאף או לירוי צעירי יחליפו את מיקי סירושטיין שייעדר בשל צהובים. מי שחוזר לסגל הוא אור אינברום, שסיים בעצמו לרצות עונש הרחקה בגין צהובים ויעמוד לרשות המאמן.

דוד קלטינס ימשיך בעמדת המגן הימני וגם בהתקפה לא צפויים שינויים, כאשר מאור בוזגלו ועידן ורד יפתחו לצדו של יאקוב סילבסטר שכבש סוף סוף את שער הבכורה שלו העונה בניצחון על חדרה.

עבור קלינגר זה יהיה מפגש מסקרן נגד האקסית ממנה הגיע לבית"ר, ובימים האחרונים הוא ניסה שלא להפוך את ההתמודדות לעניין פרטי שלו. "זה קרב בין שתי קבוצות טובות, שהיו בשנה שעברה בגמר הגביע ועשו עונות מעולות", אמר המאמן, "קרב מעניין עם שחקנים טובים, המשחק מחר זה לא ניר קלינגר נגד הפועל חיפה. היא תמיד תהיה בלב שלי ויקרה לי בגלל התקופה שהייתי שם, אבל אני כל כך בבית"ר שאני מרגיש שאני פה כבר כמה שנים. אני טוטאלי למקום שאני עובד בו וזה קרב בין שתי קבוצות ולא ביני לבין אף אחד אחר", אמר אמש המאמן במסיבת העיתונאים.

קלינגר.
קלינגר. "אני טוטאלי למקום שאני עובד בו" (אודי ציטיאט)

הרכב משוער: איתמר ניצן, דוד קלטינס, טל בן חיים, אור זהבי, שמואל שיימן, אפונסו טיירה, אופיר קריאף (לירוי צעירי), דן איינבינדר, מאור בוזגלו, עידן ורד, יאקוב סילבסטר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי