אורוש ניקוליץ' נפצע באימון מכבי ת"א, ייעדר כשלושה שבועות

אורוש ניקוליץ'
אורוש ניקוליץ' | מכבי תל אביב

הרכש הסרבי של הצהובים אמור היה לערוך הופעת בכורה בדרבי מול הפועל ת"א במחזור ה-18, אך מתח את שריר הירך האחורי. אלי דסה כשיר לקראת מכבי נתניה, אבל טרם הוחלט אם יפתח על חשבונו של מאור קנדיל

(גודל טקסט)

לשם שינוי, זוכה מכבי תל אביב למספר ימי מנוחה לקראת המשחק ביום שני נגד מכבי נתניה, לאחר לוח זמנים צפוף של משחקים שקיימו בשבועיים האחרונים והניצחון בשבת 0:2 על הפועל רעננה.

קשר הרכש הסרבי, אורוש ניקוליץ', שהרשים באימונים והתאקלם מקצועית וחברתית במועדון, נפצע באימון היום ׁ(שני) כשמתח את שריר הירך האחורי ונראה שלא יוכל לשחק לפחות בשלושת השבועות הקרובים. מחר הוא ייבדק, ורק אז תתברר חומרת הפציעה. 

ניקוליץ' אמור היה לערוך את הופעת הבכורה שלו במכבי תל אביב בעוד פחות משבועיים במסגרת המחזור ה-18, בדרבי היוקרתי באצטדיון המושבה נגד הפועל תל אביב. השחקן הסרבי אמור להתחרות על עמדת הקשר המרכזי מול אייל גולסה, דור מיכה ואבי ריקן.


מחר תתברר חומרת הפציעה. אורוש ניקוליץ' (מכבי תל אביב)

במועדון האמינו כי העונה הנוכחית תהיה הטובה ביותר של אייל גולסה והיא אכן נפתח עבורו בצורה טובה, אבל פציעות חוזרות ונשנות מונעות ממנו לקחת חלק ברצף של משחקים, ולאחרונה אינו נכלל בסגל הרחב. בקבוצה פועלים להחזירו לכשירות ומסתמן שהוא יעמוד לרשותו של ולדימיר איביץ' נגד מכבי נתניה.

המגן אלי דסה כשיר לחזור לשחק, וההחלטה אם יפתח נגד נתניה במקומו של מאור קנדיל שנמצא בכושר מצוין, עדיין לא התקבלה. דסה אמור להיפגש בימים הקרובים עם ראשי המועדון וינסה להגיע לסיכום על חוזה חדש ארוך טווח לחמש שנים שיבטיח את עתידו. דסה מסיים את חוזהו בקיץ, ויש מספר מועדונים בשווייץ, בלגיה וצרפת אשר מעוניינים בשרותיו, ואנשיהם עקבו אחר המגן במשחקי נבחרת ישראל, ויגיעו גם לדרבי.

 אלי דסה. יפתח בהרכב מול מכבי נתניה?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי