עומר גולן: "כרגע, אלישע לוי מאמן מכבי פתח תקווה"

אלישע לוי
אלישע לוי | לירון מולדובן

המנהל המקצועי ב-103FM: "הצליח לשכנע אותי ואת אבי בשיחה שנערכה, אנחנו מגבים אותו". וגם: ההשפעה של עזיבת בניון, התיק שמנור סולומון סוחב על גבו והתוכנית של המועדון לגבי חיזוק בחודש ינואר. ראיון

(גודל טקסט)

עומר גולן, המנהל המקצועי של מכבי פתח תקווה, דיבר הערב (שני) בתוכנית הספורט של 103FM ועשה סדר לגבי מעמדו של אלישע לוי, השיחה שנערכה עם אבי לוזון, סאגת יוסי בניון, התוצרת של מנור סולומון והפרסומים על גיא לוזון.

השיחה שנערכה הבוקר עם אלישע לוי: "פיטורים לא היו על השולחן. אבי לוזון רצה לשמוע האם הוא מאמין בקבוצה והאם יש לו את הכוח והאמביציה להוציא אותה מהמצב בו היא נמצאת. אלייע הצליח לשכנע אותנו שהוא יכול לצאת לדרך חדשה. כרגע, אנחנו מגבים אותו. אני לא יודע מה תהיה התוצאה במחזור הקרוב מול מכבי חיפה, אבל אני מקווה שנשחק כמו קבוצה ולא נצא שוב מבוישים".

התבוסה שספגה מכבי פתח תקווה אתמול מול הפועל חדרה: "הרגשתי מבויש. אחד הדברים הראשונים שעשיתי כשנכנסתי לתפקיד, זה למנוע מאבי לדבר עם מאמנים אחרי משחק. לוקחים את האמוציות הביתה, חושבים ורק אז פועלים. אני מעדיף שהוא יוציא את העצבים עליי ולא על הצוות המקצועי ועל השחקנים".


אלישע הצליח לשכנע אותם. לוזון וגולן (עדי אבישי)

כמה זמן אלישע הרוויח בעקבות השיחה: "אנחנו נחכה עד חודש ינואר, ננסה להתחזק ולעבות את הסגל. חסר לנו שחקנים שיוסיפו מהספסל ויכניסו פלפל. אם נראה שהבאנו שחקנים וגם זה לא עוזר, נחשוב קדימה. יש לנו קבוצה חזקה וטובה שנפלה למכת פציעות. אנחנו צריכים לעבות, לא להביא שחקנים מובלים, אלא משלימים שיביאו ערך מוסף. כשכולם בריאים, הסגל שלנו מספיק טוב בשביל להיות בפלייאוף העליון. אנחנו רוצים לצרף זר או שניים, אחד בטוח יגיע. ושניים או שלושה ישראלים".

המועמדות של גיא לוזון לתפקיד המאמן: "הפרסומים האלה לא יוצאים מהצד שלנו ואני יודע מאבי שהוא לא פנה לגיא. אני יושב עם אבי אתמול במשחק וכבר בדקה ה-80 אני רואה פרסומים כאלה ואחרים".

ההשפעה של סאגת יוסי בניון: "אני אשקר אם אני אגיד שזה לא פגע בקבוצה. זה פגע במשך כמה ימים, השחקנים היו בסוג של דיכאון, אבל ברגע שהוא הלך השחקנים מקצוענים והם הבינו שזה נגמר. מי שמכיר את יוסי יודע שברגע שהוא מחליט משהו אז זה הסוף. ברגע שהוא רצה ללכת אנחנו החלטנו לכבוד אותו ופה זה נגמר".

על מנור סולומון: "הוא סוחב על גבו תיק שקצת מפריע לו, אבל זה עניין של זמן. ברגע שהוא יבין שצריך לחיות את הווה ולא את העתיד, הוא יתרום הרבה יותר. הוא לא השחקן שצריך להוביל את מכבי פתח תקווה כרגע. הוא צריך לתת הרבה יותר ממה שהוא נותן, אבל אי אפשר להפיל את כל ההאשמה עליו. הוא רוצה, משקיע ונותן וזה שווה לפעמים לא פחות".


"צריך לחיות את הווה ולא את העתיד". מנור סולומון (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי