סכנין מעוניינת לצרף את קורהוט, גאדיר בספק לבית"ר

אדי גוטליב, מוחמד גאדיר
אדי גוטליב, מוחמד גאדיר | עדי אבישי

במועדון מאוכזבים מהיכולת, אבל מבינים כי מכת הפציעות משפיעה וסימנו את מגן הפועל ב"ש למקרה שישוחרר מהאלופה, גם עמית זנטי ממכבי חיפה על הכוונת. החלוץ סובל מקרע, אבל רוצה לשחק בשבת נגד הירושלמים

(גודל טקסט)
אווירה קשה בבני סכנין לאחר ההפסד להפועל תל אביב, כשהלחץ בקרב הנהלת הקבוצה עולה לא רק בגלל התוצאות הלא טובות, אלא גם בעקבות היכולת החלשה שנמשכת גם מאז חילופי המאמנים.


למרות האמור לעיל, קברניטי סכנין מבינים כי הקבוצה סובלת ממכת פציעות קשה, כזו שתשפיע על הקבוצה גם במשחק הקרוב מול בית"ר ירושלים (שבת, 20:30 בספורט4). מי שעלול להיעדר מהמשחק הוא החלוץ מוחמד גאדיר, שהוחלף כבר אחרי 20 דקות במשחק ביום ראשון. נראה כי גאדיר סובל מקרע קטן והוא יעבור צילום ביממה הקרובה כדי לברר את חומרת הקרע ומכאן את תקופת ההחלמה. גאדיר, שנחשב לאחד מנקודות האור הבודדות העונה, מתכוון לעשות הכול כדי לשחק. גם החלוץ שלומי אזולאי שנותר מחוץ לסגל במשחק מול הפועל תל אביב בספק לשבת הקרובה.


במועדון מבינים כי הקבוצה תהיה חייבת להתחזק באופן משמעותי בחודש ינואר ובעיקר מחפשים שחקנים בעמדת המגן השמאלי ושחקן כנף. אחד השמות שעלו כמועמד לעמדת המגן השמאלי הוא מגן הפועל באר שבע, מיחאי קורהוט. בסכנין עוקבים אחר השחקן ואם ישוחרר בחינם מהאלופה אז ינסו לצרפו. גם קשר מכבי חיפה עמית זנטי מבוקש על ידי אנשי סכנין וראשי הקבוצה יפנו לירוקים בפתיחת מועד ההעברות (8.1) בנושא.



קורהוט. שחרור מהפועל ב"ש יוביל אותו לסכנין? (דני מרון)



היו"ר מוחמד אבו יונס אמר הערב ב-103FM על מעמדו של תורג'מן: "אין ספק שהתוצאות לא משביעות רצון, זה לא סוד, אבל יש עוד סיבות למצב. יש לנו מכת פציעות וגם ככה הסגל שלנו קצר, זה לא רק המאמן. עלינו נגד הפועל תל אביב עם ארבעה או חמישה שחקני נוער. זה הסיפור ואני מקווה שהדברים יסתדרו. היו לנו ציפיות גבוהות ורצינו להיות בפלייאוף העליון, אבל גם כשאנחנו במקום האחרון אנחנו במרחק לא גדול משם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי