ג'ורג' מנדג'ק פנה לפיפ"א בבקשה להתיר את חוזהו בספרטה פראג

ג'ורג' מנדג'ק
ג'ורג' מנדג'ק | אריאל שלום

הקשר ונציגיו מצאו מספר מחלוקות בחוזה של השחקן בצ'כיה ומקווים כי יהפוך לשחקן חופשי בסיום העונה. דוס סנטוס עשוי להחליף את גרשון נגד מכבי פ"ת (שבת, 18:15, בספורט3). וגם: קנס של 2,000 שקלים בבית הדין

(גודל טקסט)
מכבי חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק בשבת מול מכבי פתח תקווה (18:15, שידור ישיר בספורט3). במועדון מקווים להמשיך את התקופה הטובה מאז הגעתו של המאמן מרקו בלבול ומאמינים כי ניצחון נוסף יקרב את הקבוצה עוד יותר למקום השני במטרה לזכות בכרטיס לאירופה בסיום העונה. מכבי חיפה תגיע למשחק הזה ללא הבלם רמי גרשוןשמתח את המפשעה וייעדר בשלושת השבועות הקרובים. מי שעשוי להחליף את גרשון הוא הברזילאי אליסון דוס סנטוס שיפתח במרכז ההגנה לצדם של עופרי ארד ואעיד חבשי.


מי שנפצעו עוד במשחק האחרון מול בני יהודה אך יהיו כשירים לפתח תקווה הם המגן רז מאיר והקשר ג'ורג' מנדג'ק. אגב האחרון פנה לאחרונה למוסדות פיפ"א בבקשה להתיר את חוזהו מספרטה פראג. כידוע מנדג'ק הגיע למכבי חיפה כמושאל מהקבוצה הצ'כית עם אופציה לרכוש אותו בסיום העונה. נציגיו של השחקן טענו בפני מוסדות פיפ"א כי ישנם מספר סעיפים אינם חוקיים בחוזה לכאורה ולכן הם מבקשים להתיר את חוזהו של השחקן. אם אכן הבקשה של הקשר תתקבל אז הוא עשוי להפוך לשחקן חופשי בסיום העונה דבר שיכול להוביל את הירוקים להציע לו חוזה חדש ללא תשלום דמי העברה.



מנסה להותיר את חוזהו בספרטה פראג. ג'ורג' מנדג'ק



עוד במכבי חיפה, הערב בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל נקנסה הקבוצה ב-2,000 שקלים על האבוקות שהדליקו האוהדים במשחק באשדוד. הדיין נעם ליובין הבהיר כי העונש הקל הוא כאות תמיכה במלחמתה של הקבוצה באותם פורעים.


דובר המועדון דודו בזק אמר בבית הדין: "אנחנו בתקופה של מחאה כנגד המועדון וכחלק מהכלים שהם ראו להשתמש בהם הוא להוציא כסף מהמועדון דרך קנסות מבית הדין. ההוצאה הגדולה ביותר היא האבטחה, בשבת כבר שמנו אוהלי בידוק וזו תוכנית שעולה הרבה כסף. אנחנו רואים בבית הדין כשותף שלנו לדרך". המנכ"ל אסף בן דב הוסיף בדיון: "מדובר בקומץ שבא לפגוע והוא מנסה לפגוע בקהל השקט. זהו מאבק על תרבות הכדורגל ואנו מבקשים להחזיר את הכדורגל לאוהדים השפויים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי