עו"ד של טביב: "רמון קיבל את המועדון במצב כלכלי מעולה"

אלי טביב
אלי טביב | דני מרון

עורכי הדין זמיר ופורר הגישו כתב הגנה לדו"ח שהגישו המפרקים נגד הפועל ת"א: "תקופת הבעלות של טביב מתאפיינת בתוצאות כספיות טובות, בתקופת רמון נוצר גירעון תפעולי של 50 מליון ש"ח שגולגל אל כתפי הנושים"

(גודל טקסט)

עקב דו"ח שהגישו המפרקים של הפועל תל אביב ובו נספק כי אלי טביב צריך לשלם 12 מליון ש"ח לקופת המועדון, עורכי הדין של טביב הגישו כתב הגנה ובו נכתב כי הגירעונות החלו לאחר שהעביר את הקבוצה לידיו של חיים רמון.

"אלי טביב ידע לאורך כל הדרך כי ניסיון להטיל עליו אחריות כלשהי לקריסת המועדון הינו עורבא פרח. אלי ידע, כי בשנת 2012 מסר לרמון את הפועל תל אביב במצב מקצועי וכלכלי מעולה, ללא גירעונות ועם הון עצמי חיובי".

"טביב אינו קשור לקריסת המועדון (ס' 24 לדו"ח); תקופת הבעלות של טביב מתאפיינת בתוצאות כספיות טובות, וככל שנוצר גרעון בעונה מסויימת הוא מכונס לאחר מכן (ס' 38 לדו"ח); ההתנהלות בתקופת הבעלות של טביב הינה התנהלות נכונה, מוצלחת, ללא יצירת גרעונות למד הצלחות מקצועיות רבות (ס' 44 לדו"ח)".

"אלי טביב גם ידע שאלה שקיבלו לידיהם את המועדון אחראים באופן בלעדי לקריסתו".


"טביב מסר לרמון את הפועל תל אביב במצב מקצועי וכלכלי מעולה" (עדי אבישי)

"לאחר תקופת טביב המועדון נוהל באופן שעולה כדי ניהול עסק בתרמית (ס' 24 לדו"ח); בתקופת הבעלות של רמון קשורה קשר סיבתי ברור והדוק לקריסת המועדון (ס' 24 לדו"ח); בתקופת רמון (שלוש עונות משחקים) נוצר גירעון תפעולי של 50,300,000 ש"ח שגולגל אל כתפי הנושים של המועדון. גירעון זה הביא למעבר המועדון מהון חיובי בסך 18.1 מליון ש"ח בסוף תקופת טביב לגירעון של 27 מליון ש"ח. בסוף תקופת רמון (ס' 113 לדו"ח); רמון לא הזרים ולו שקל אחד מכיסו לקופת המועדון בכל תקופת ניהולו (שלוש שנים) (ס' 114 לדו"ח); לרמון חוב חלוט למועדון בסך 2,185,000 ש"ח. אמנם בדו"ח ישנן מספר טענות ביחס לסכומי כסף ספציפיים שהמפרקים טוענים שעל טביב להשיב למועדון. יחד עם זאת, המפרקים עצמם טוענים כי טענות אלה עודן טענות בירור (סעיף 24 לדו"ח), וטביב משוכנע שבית המשפט יקבל את טענותיו בעניין זה ויקבע שהוא אינו חייב למועדון כספים כלשהם".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי