בית"ר ירושלים הודיעה: רכשנו את טאפוקו ופלומיין מחדרה

פרדי פלומיין
פרדי פלומיין | אודי ציטיאט

ב"ש ומכבי חיפה ניסו לצרף את שני הכוכבים של העולה החדשה, אבל מהבירה נמסר רשמית על העברתם של השניים תמורת 650 אלף דולר. הקשר ההתקפי יעבור באמצע החודש, חברו יצטרף בקיץ. ערן לוי יעזוב

(גודל טקסט)
בימים האחרונים ניסו הפועל באר שבע ומכבי חיפה לצרף את שני הכוכבים הצרפתים של הפועל חדרה, קווין טאפוקו ופרדי פלומיין, אבל הערב (רביעי) הסאגה תמה כשבית"ר ירושלים מסרה רשמית: סיכמנו על רכישתם מהפועל חדרה, שהודיעה כי סכום העסקה הינו 650 אלף דולר. קווין טאפוקו יעבור לבית"ר ירושלים רק בתום העונה, ואילו פרדי פלומיין יעזוב לטובת הצהובים-שחורים באמצע החודש, אחרי שישתתף בשני משחקיה הבאים של חדרה.


לפי הודעת בית"ר ירושלים, הצדדים הגיעו לסיכום מוקדם ואף הודו ליו"ר הפועל חדרה, אורן גולן, על שגילה הגינות ולא חזר בו חרף הצעות אחרות: "מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים והפועל חדרה חתמו על הסכם רכישתם והעברתם של פרדי פלומיין וקווין טאפוקו מחדרה לבית"ר. בימים הקרובים ייחל מו"מ מול השחקנים לגבי תנאי העסקתם במועדון. אנו מודים ליו"ר חדרה מר אורן גולן על שלא התפתה מלחזור בו מהסיכום המוקדם וגילה הגינות".


כאמור, לפי הודעת בית"ר ירושלים, השחקנים טרם סיכמו את תנאיהם במועדון, אולם ההערכה בבירה היא כי הדבר לא יהווה מכשול – על אף שבסביבת טאפוקו שרוצה לעבור להפועל באר שבע ומקורביו של פלומיין מדברים אחרת. פלומיין כאמור יעבור אם וכאשר רק בעוד שני משחקים, כך שישחק עם חדרה נגד הפועל חיפה בשבת וגם שבוע לאחר מכן בבית מול בני סכנין, משחק שייערך ארבעה ימים אחרי פתיחת חלון ההעברות. לספורט1 נודע שראשי חדרה ביקשו להשאיר את פלומיין בשני משחקי הליגה הקרובים על מנת שיעזור לקבוצה לצבור נקודות נוספות שיסייעו לעולה החדשה להבטיח הישארות בליגת העל, ובבית"ר ירושלים כאמור נענו בחיוב לבקשה.

פלומיין. אביטן הכחיש אחרי המשחק האחרון שהוא עוזב (אודי ציטיאט)


מהפועל חדרה נמסר: "מודים למשה חוגג ולבית"ר ירושלים על התנהלותם ההוגנת במהלך המו"מ ועל פתיחת הדלתות ושיתוף הפעולה העתידי. אנו מודים לפרדי פלומיין ולקווין טאפוקו על תרומתם למועדון. אנו רואים בקווין שחקן מוביל שיעזור לנו להגיע להישגים עד סיום עונת המשחקים הנוכחית. חשוב לציין שהפועל חדרה עשתה הכל בכדי להשאיר את שני הצרפתים בשורותיה עד סוף העונה, אך לאור סעיף היציאה בחוזה שלהם לא נותרה לנו ברירה אלא למצות את העסקה הכלכלית הטובה ביותר עבור המועדון. אנו בטוחים שהשחקנים שיחליפו את פרדי יעשו עבודתם נאמנה והפועל חדרה לא תיפגע מקצועית".


בעקבות צירוף בניון ופלומיין, בית"ר ירושלים צפויה לדלל את החלק הקדמי בחודש ינואר, כאשר ניר קלינגר עדיין מעוניין לחזק את הסגל בחלוץ נוסף, ככל הנראה זר. מי שיעזבו את המועדון הם יעקב בריהון וערן לוי, כששחקנים נוספים עשויים לבקש שחרור לאור העומס בחלק הקדמי. גם ברונו איבה וטל כחילה אמורים לסיים את דרכם במועדון.

 
 


בדרך החוצה. ערן לוי (דני מרון)

טאפוקו. יישאר בחדרה עד תום העונה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי