טאפוקו ופלומיין הבטיחו שינהלו מו"מ מול בית"ר ירושלים

ניסו אביטן
ניסו אביטן | האתר הרשמי

יו"ר הפועל חדרה אורן גולן הגיע לאימון וביחד עם המאמן ניסו אביטן הם שוחחו עם שני הצרפתים, שהביעו נכונות למצות את המגעים מול הקבוצה מהבירה. הקהל חושש שמכירתם של הכוכבים תגרום לירידת ליגה

(גודל טקסט)

הפועל חדרה קמה לבוקר חדש, בוקר של אי ודאות מוחלט. במועדון עדיין מתקשים לעכל את העסקה שנסגרה אתמול לפיה שני הכוכבים הצרפתים פרדי פלומיין וקווין טאפוקו נמכרו לביתר ירושלים תמורת 650 אלף דולר, כאשר טאפוקו אמור לעזוב את חדרה בסיום העונה ואילו פלומיין בעוד שני משחקים.

השחקנים שלמעשה נמכרו הופתעו אתמול מסיכום העסקה, טענו שהם כלל לא ידעו על המהלך ועדיין לא הביעו את הסכמתם לעבור לבירה. טאפוקו עצמו כבר הבהיר לאנשי חדרה כי הוא מעוניין לעבור להפועל באר שבע בלבד ולכן אינו יכול להיות חלק מהעסקה, כשגם מקורביו של פלומיין הבהירו כי הם מחזיקים בשלב זה בהצעות כספיות טובות יותר ממועדונים אחרים, ביניהם מכבי חיפה, ולכן לאו דווקא המעבר לקבוצה של משה חוגג ייצא לפועל.

בכל מקרה, סוכו הצרפתי של פלומיין יגיע בשבוע הבא לישראל וביחד עם הנציג הישראלי שלומי בן עזרא יחלו במו"מ מול משה חוגג, בעלי בית"ר ירושלים שהבהיר לאנשי חדרה כי יצליח לשכנע את שני השחקנים לחתום בקבוצה – אולם גם הודיע כי אם תוך שבועיים ימים לא תושג הסכמה, העסקה תבוטל.

הבוקר הודיעה חדרה רשמית: "יו"ר הפועל חדרה, אורן גולן, והמאמן ניסו אביטן שוחחו הבוקר עם הקשר קווין טאפוקו ועם סוכנו, בעקבות עסקת מכירתו לבית"ר ירושלים. בסיומה של שיחה טובה סיכמו הצדדים כי טאפוקו ינסה למצות את המו"מ הכספי מול בית"ר על פי ההסכם. השחקן הבטיח לשניים להישאר מחויב לחדרה בדיוק כמו שהיה עד היום. גולן ואביטן שוחחו גם עם פרדי פלומיין באותו נושא, ורוח הדברים הייתה זהה. שני השחקנים ערכו אימון מלא, ובקבוצה משוכנעים כי הם ימשיכו לתת את המקסימום בכל דקה שיהיו על המגרש".


פלומיין. סוכניו ישוחחו עם חוגג, אבל יש הצעות טובות יותר (ערן לוף)

בצוות המקצועי של חדרה ובעיקר אצל המאמן ניסו אביטן ישנו חוסר ודאות מהמצב, כאשר אתמול אף הביע המאמן בפומבי את אכזבתו מכך ששני השחקנים נמכרו כבר בחודש ינואר ולא בתום העונה, כשבנוסף על כך סיפר המאמן כי לא בהכרח יהיה מעוניין בהשארת טאפוקו אם הוא כבר חתום לעונה הבאה בקבוצה אחרת. בהנהלת הקבוצה לא אהבו את הדברים של אביטן ובלילה נערכה שיחה בין המאמן ליושב הראש אורן גולן. במהלך השיחה, אביטן סיפר על אכזבתו שלא היה חלק מהמשא ומתן מול בית"ר ירושלים וכי ההתנהלות של המועדון הייתה צריכה להיות שונה.

כאמור, לאור אירועי היממה האחרונה הגיע גולן להגיע לאימון הקבוצה כדי לערוך שיחות אישיות עם אביטן, טאפוקו ופלומיין. בהנהלת הקבוצה הבהירו לאביטן כי הוא רשאי למצוא שני זרים שיחליפו את הכוכבים הצרפתים בסיבוב השני. "בסך הכול פלומיין וטאפוקו השתדרגו מבחינה כלכלית וגם הפועל חדרה קיבלה מחיר משמעותי על שניהם. זה חלק מהכדורגל וכל אחד צריך להבין את זה", אמרו בחדרה.


ניסו אביטן התאכזב מההתנהלות, בחדרה לא אהבו את הביקורת הפומבית (ערן לוף)

גם בקרב הקהל ישנה אכזבה מעזיבתם של שני הכוכבים הגדולים, כאשר חלק מהאוהדים מדברים על פירוק הקבוצה מבחינה מקצועית וכל זאת לפני הדיון בבית המשפט מול רשם העמותות ביום שני הבא. "אף אחד לא יודע איזה הפועל חדרה תהיה בסיבוב השני", אמר אחד האוהדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי