טאפוקו בדרך להפועל באר שבע, סאבו יספוג קנס כספי

קווין טאפוקו
קווין טאפוקו | אודי ציטיאט

לאחר שהמו"מ עם בית"ר ירושלים פוצץ, נסללה דרכו של הקשר הצרפתי לאלופה והוא צפוי לקבל שכר גבוה באופן משמעותי מאשר הציע לו משה חוגג. הקשר הסלובקי שוחח עם אסי רחמים והתנצל על מעשיו

(גודל טקסט)

על רקע המתיחות מול בית"ר ירושלים בנוגע לקשר הפועל חדרה קווין טאופוקו, זומן הערב אריק סאבו לבירור משמעתי פנימי בעקבות הרחקתו במחזור האחרון.

מנכ"ל המועדון אסי רחמים שוחח עם הסלובקי והעמיד אותו על חומרת מעשיו, כשהותיר את חבריו בעשרה שחקנים לאחר שלפת את עמרן אל קרינאווי בצווארו מול עיני השופט. סאבו, שהתנצל על מעשיו, יספוג קנס כספי, ובימים הקרובים יזומן כנראה גם לבית הדין המשמעתי של ההתאחדות, בכפוף להחלטתו של התובע עו"ד ניר רשף.

בתוך כך גברו הערב הניחושים סביב הדברים שכתב ג'ון אוגו באינסטגרם על היערכותו לקראת "היעד הבא ב-2019". אוגו כנראה התלוצץ, אבל חבריו התרשמו שהניגרי לא ממש התלהב מהפרסומים, המופרכים אגב, שכרכו את שמו עם שמה של חדרה, שעם כל הכבוד אינה מסומנת כיעד אטרקטיבי עבור קשר נבחרת ניגריה. אף על פי שבאר שבע טרם משכה את הצעתה להאריך את חוזהו, כרגע לא ברור אם השידוך יימשך מעבר לתום העונה הנוכחית.


יספוג קנס כספי. אריק סאבו (דני מרון)

לאחר שהמו"מ מול בית"ר עלו על שרטון נסללה דרכו של טאופוקו לטרנר, שם הוא צפוי להשתכר סכום גבוה בהרבה מזה שהוצע לו בקבוצה של משה חוגג. ברגע שיוחתם, תהיה אינפלציה של קשרים אחוריים אצל האדומים מהנגב, כשלצדו ימשיכו בינתיים להתנועע אוגו, סאבו וקבהא. זהו מסר לאוגו שבאר שבע לא תחכה לו לנצח.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי