אביטן: "מבינים שזה גמור, נאחל לטאפוקו ולפלומיין בהצלחה"

ניסו אביטן
ניסו אביטן | עדי אבישי

מאמן חדרה נשאל על מכירת הצרפתים לאחר ה-1:1 נגד הפועל חיפה: "נקודה יקרה מבחינתנו. פרדי אמר לי הלילה שהוא לא יכול לצאת מהמיטה ואני לא חושד בכלום". מימר אחרי תיקו נוסף: "השחקנים לא באו באנרגיות הנכונות"

(גודל טקסט)

בהפועל חדרה חששו ממשחק החוץ נגד הפועל חיפה הערב, בידיעה שהם לקראת שבוע קריטי במיוחד: בית המשפט המחוזי בחיפה יעסוק השבוע בבקשת רשם העמותות לפתוח בהליך פירוק ובמקביל שני כוכביה צפויים להימכר רשמית, קווין טאפוקו להפועל באר שבע ופרדי פלומיין, כנראה, לבית"ר ירושלים. למרות הכל, הם הצליחו לחלץ נקודה יקרה במשחק החוץ בסמי עופר שהסתיים ב-1:1 נגד הפועל חיפה.

בסיום המאמן ניסו אביטן סיכם: "זו עוד נקודה יקרה מבחינתנו. היינו טובים בהרבה מאוד דקות של המשחק, רשמנו כמה החמצות שלא ברור איך הכדור לא נכנס, אבל נקודה זה בסדר מבחינתי. מהרגע שהגעתי לחדרה יש רק ימים סוערים ואני מחכה לימים של השקט, אבל אני אומר לשחקנים כל הזמן ששום דבר לא יכול להוות תירוץ. אנחנו מקצוענים ומי שעולה לדשא צריך לתת את הכל – וזה מה שאתם רואים כמעט כל העונה. אנחנו בכל משחק מנסים לנצח".

מכירת טאפוקו ופלומיין: "אנחנו מבינים שזה גמור. אלה שני שחקנים חשובים ומשמעותיים, אבל היום הסתדרנו בלי פרדי וקווין הבטיח לשחק עם מחויבות ועשה זאת היום. אנחנו נאחל להם את כל ההצלחה שבעולם. פרדי חולה וזה קורה. הוא דיבר איתי באמצע הלילה ואמר שהוא לא יכול לקום מהמיטה, אני מכבד את זה ולא חושד בכלום. פרדי מחוייב ואם הוא יצטרך להישאר עוד כמה משחקים אז הוא יראה את זה בפעם הבאה. נאחל לו החלמה מהירה. הם שחקנים איכותיים ויהיה לא פשוט למצוא תחליפים, אבל ננסה למלא את החלל שלהם עם השחקנים שהכי מתאימים. עם כל האיכויות שלהם, בחדרה רואים קבוצה על המגרש ולא בודדים".


"אמר שהוא חולה ולא יכול לקום מהמיטה". פלומיין (דני מרון)

שרון מימר נותר מאוכזב לאחר משחק בית נוסף ללא ניצחון: "זה חבל, כי אלה היו משחקים שהיו יכולים לקחת אותנו קדימה. לצערי לא הגענו למשחק מוכנים מנטלית וחדרה היו יותר טובים במחצית הראשונה, לשמחתי במחצית השנייה נכנסנו קצב והגענו למספיק מצבים כדי להפוך את התוצאה. השחקנים באים באנרגיות הנכונות למשחקים נגד הפועל ב"ש, בית"ר ירושלים או מכבי תל אביב, אבל היום לא עשינו את זה וחבל. לא תמיד מה שרוצים קורה, יש יריבה שצריך להוריד בפניה את הכובע. חדרה לא סתם למעלה, היא קבוצה מאורגנת וטובה. אנחנו יותר טובים בדרך כלל, חבל שלא באנו באנרגיות הנכונות".

לקראת מכבי פתח תקווה ופתיחת חלון ההעברות: "לא נשנה את הדרך שלנו. בחצי השני כבר נראינו כמו הפועל חיפה שאני רוצה, כזו שמגיעה להרבה מצבים. לגבי ינואר, ננסה להביא שחקן או שניים שיעזרו לנו".


מימר. שלוש תוצאות תיקו רצופות (דני מרון)


גל אראל
הוסיף לדברי מאמנו: "נכון שזה תיקו שלישי ברציפות, אבל אנחנו מסתכלים על חצי הכוס המלאה כי חשוב לקחת נקודות בכל משחק בליגה צמודה מאוד. נכון שזה קצת מאכזב כי אנחנו צריכים לנצח בבית, אבל זו הליגה ונתכונן לשבוע הבא. אני לא חושב שיש לנו פריבילגיה לזלזל בחדרה, היא קבוצה טובה ומאומנת שנמצאת מעלינו בטבלה. התכוננו טוב ואני חושב שפתחנו טוב ולחצנו, אבל הם נתנו גול משום מקום. במחצית השנייה כבשו שער מהיר וניסינו להפוך, אבל לא הצלחנו".

על ההכנה המנטלית שלא הייתה טובה לפי מימר: "יכול להיות, כי במחצית הראשונה הם היו יותר אגרסיביים מאיתנו וזה דבר שלא מאפיין אותנו. שרון דיבר איתנו על זה במחצית וכולם ראו אחר כך הפועל חיפה שונה. ישבנו עליהם כל המחצית השנייה ולא הצלחנו לנצח. המטרה שלנו להיות בפלייאוף העליון ואני חושב שאנחנו בדרך הנכונה לשם. אנחנו לא מפסידים כבר המון משחקים ועכשיו יש לנו רצף חשוב מול קבוצות באיזור שלנו, נצטרך להשיג כמה שיותר נקודות בשביל להשיג את המטרה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי