קלאודמיר חתם בהפועל תל אביב, אימון בכורה לרפואה

קובי רפואה
קובי רפואה | עדי אבישי

הברזילאי בן ה-34 עבר לתחנתו השלישית בארץ, מאמן הקבוצה חזר למתחם חודורוב. לקס ייעדר מהמשחק נגד מכבי תל אביב, במועדון הציעו לשייע פייגנבוים לשמש כיועץ מקצועי לאחים ניסנוב

(גודל טקסט)
הפועל תל אביב החלה בצהרים (שלישי) את ההכנות לקראת הדרבי נגד מכבי תל אביב ביום שני באצטדיון המושבה. בנוסף זה היה אימון הבכורה של המאמן קובי רפואה ושל קשר הרכש הברזילאי קלאודמיר פריירה. רפואה שוחח עם השחקנים ואמר כי מעכשיו יש המשכיות לתקופה מאז שעזב והמשימה היא להתקדם בטבלה ולהגיע כמה שגבוה ורחוק מהקו האדום כבר במשחקים הקרובים. קלאודמיר שכאמור ערך את אימון הבכורה באדום, עשוי פתוח בדרבי. 


קלאודימיר אמר אחרי החתימה: "אני מאוד שמח להגיע למועדון הענק הזה. חברים שלי סיפרו לי על המועדון ועל המסורת שלו, אני רוצה לעזור לקבוצה להגיע להישגים ולחזור לצמרת, שם מקומה. אעבוד קשה בשביל שזה יקרה ואני מאמין שהכל אפשרי עם הקהל האדיר שיש כאן".



בהפועל תל אביב ממתינים לתשובה של חלוץ העבר שייע פייגנבוים לשמש כיועץ מקצועי לאחים ניסנוב. לכוכב העבר לא יהיה תפקיד רשמי, אך יעביר מסרים בין הבעלים למאמן רפואה. לאחרונה דחה שייע את ההצעה ובמועדון ממתינים לתשובתו. במועדון הגיבו: "שייע קיבל הצעה להיות לצד הבעלים כשחקן עבר גדול. ממתינים לתשובתו"


קלאודימיר באימון הראשון בהפועל.
קלאודימיר באימון הראשון בהפועל. "רוצה לעזור לקבוצה לחזור לצמרת" (עדי אבישי)


עוד בהפועל תל אביב, כפי שפורסם באתר ספורט1 לראשונה כבר אתמול, השם המוביל שהמאמן קובי רפואה הוא קשר הפועל באר שבע חן עזרא, אותו רוצים במועדון לקדנציה שנייה. על פי גורמים בסביבת המועדון הקשר שנדחק מקצועית מההרכב של הפועל באר שבע על ידי המאמן ברק בכר מוכן לשוב להפועל תל אביב לחוזה בן שתי עונות וחצי ומעדיף את הפועל תל אביב על חזרה לשורות בית"ר ירושלים. בהפועל תל אביב ממתינים לתשובה של אלונה ברקת כשאופציית ההמשך תהיה הקשר חנן ממן.


מבחינה מקצועית ייעדר מהדרבי הקשר האחורי ניר לקס שנפצע במשחק נגד עירוני קריית שמונה ומי שמתוכנן לפתוח בהרכב הוא שי אליאס. גם עמנואל בואטנג שפתח בהרכב אצל אופיר חיים יפנה את מקומו לרמזי ספורי. לקראת הדרבי אמר גורם בהפועל תל אביב כי מכבי תל אביב נמצאת במקום הראשון, אבל לדרבי חוקים משלו ובאצטדיון המושבה עם רוח גבית של האוהדים להפועל תל אביב יש את היכולת להיות הקבוצה הראשונה שתנצח העונה את מכבי תל אביב.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי