עסקת ענק: ירדן שועה חתם ל-5 שנים במכבי חיפה

ירדן שועה
ירדן שועה | מאור אלקסלסי

רכש מפתיע למרקו בלבול: הקבוצה מהכרמל שילמה לבני יהודה 1.3 מיליון יורו על 60% מכרטיסו של מלך שערי ליגת העל, שאמר: "מודה על כך שנתנו לי להתקדם". יעקב שחר מסר: "שמח לצרף את אחד השחקנים המבטיחים"

(גודל טקסט)
העסקה המפתיעה של חודש ינואר נסגרה כבר הערב (שלישי) כשמכבי חיפה צירפה באופן מיידי את מלך שערי ליגה העל ירדן שועה מבני יהודה בחוזה לחמש שנים. הירוקים רכשו 60 אחוז מכרטיסו של החלוץ תמורת 1.3 מיליון יורו, כאשר 40 האחוזים הנותרים נשארו בידי הקבוצה מהשכונה. השחקן עצמו ירוויח כ-200 אלף דולר ואין בחוזהו סעיף שחרור.


ירדן שועה הנרגש סיפר: "אני רוצה להודות למועדון הכדורגל בני יהודה תל אביב ולעומד בראשו ברק אברמוב, כמו גם ליוסי אבוקסיס והצוות המקצועי. אני מודה להם על התמיכה, האמונה ועל כך שהעניקו לי את האפשרות להתקדם. בני יהודה תמיד תישאר בליבי. לכם, האוהדים, אני רוצה להודות על העידוד והפירגון מהיום הראשון שלי. אני אוהב אתכם".


נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, אמר: "אני שמח מאוד שאחד השחקנים המבטיחים בליגה עובר אלינו. אנחנו נעזור לו להתפתח ונאחל לו בהצלחה". בעלי בני יהודה, ברק אברמוב, מסר: "אנחנו רוצים לאחל לירדן בהצלחה בדרכו החדשה. הצלחה של ירדן היא הצלחה של כולנו כמועדון".


בסביבתו של יעקב שחר סיפרו שהנשיא התלהב משועה כבר בפתיחת העונה והחליט לצרפו בכל מחיר. בימים האחרונים נפגש מנכ"ל מכבי חיפה אסף בן דב עם החלוץ שכבש תשעה שערי ליגה העונה והגיע עמו לסיכום כאשר במקביל סוכמו פרטי העסקה עם בעלי בני יהודה ברק אברמוב.


במכבי חיפה התמוגגו מהעסקה: "יעקב שחר הוכיח פעם נוספת שהוא עדיין רוצה להיות חלק מצמרת הכדורגל הישראלי", אמרו במועדון. בכרמל סיפרו שהשיחות עם בני יהודה החלו לפני כשבועיים, לאחר שמרקו בלבול מונה למאמן הקבוצה. שועה בן ה-19 כבש העונה 12 שערים בכל המסגרות והוסיף חמישה בישולים. 


הרכש החדש של מכבי חיפה – ירדן שועה (מכבי חיפה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי