אייל סגל רמז על עזיבת נתניה, כנאנה מועמד להצטרף

אייל סגל
אייל סגל | דני מרון

בעלי מכבי נתניה פרסם פוסט נוקב ברשתות החברתיות: "אין קשר למי יוחתם וכמה תעלה ההחתמה, זה יחזיק מים עד האכזבה הראשונה. מוזמנים להוביל את המועדון". לספורט1 נודע שעשויה להיערך פגישה לצירוף החלוץ של נשר

(גודל טקסט)

בעלי מכבי נתניה העלה הבוקר (רביעי) פוסט ברשתות החברתיות שהעלה תהיות לגבי המשך דרכו בקבוצה. סגל נפגע מתגובות האוהדים, שביקרו בחריפות את הבעלים בנושא חיזוק הקבוצה וההפסד האחרון 4:1 למכבי תל אביב.

"אותי שכנעתם…רומנטיקה זה לא לכדורגל ובטח ובטח לא למכבי נתניה", פתח סגל "אותי שכנעתם…לכן לא חוויתי הודעה אחת מההודעות שנכתבו כאן, או בכל מקום 'ציבורי' אחר מאז צהרי שני (יום המשחק האחרון) ולא אחווה גם את התגובות לפוסט הנוכחי. אותי שכנעתם… אין קשר למי יוחתם וכמה תעלה ההחתמה, כל החתמה 'תחזיק מים' בדיוק עד האכזבה הראשונה ולאחריה, היא תהפוך לברור ולחלק שימשיך לקבל בראש, כי לשם נועדנו (לתת בראש). אותי שכנעתם…"

עוד כתב סגל: "יש רק מבחן אחד והוא התוצאה בשבת (גם שזה בראשון,שני או שלישי), יום אחריה זה או אירופה בידינו, או שאנחנו החלשים בליגה ובסכנת ירידה מוחשית. אותי שכנעתם… האויב של הטוב, זה הטוב מאוד ושל הטוב מאוד, זה המצוין. אותי שכנעתם… עד שלא נגיע שוב ל'עברי פי פחת', לא נדע לכבד ולהעריך תהליכים אחרים ושונים. אותי שכנעתם…כל פעם שיזיזו את הגבינה ובמגרש לא ניראה את שחלמנו או קיווינו או ציפינו, למחרת בבוקר עדיף להיכנס לבונקר הקרוב ולנתק עצמך מכל אמצעי תקשורת ולהפוך להיות בלתי זמין לכל אלו שיודעים להשיג אותך. אותי שכנעתם…"


"רומנטיקה זה לא לכדורגל ובטח ובטח לא למכבי נתניה" (דני מרון)

"דרכי, שהיא שונה מהנוף המקומי, היא לא הדרך שעירית נתניה ופרנסי העיר ובעיקר אוהדי הקבוצה, יודעים להכיל. אותי שכנעתם… זה לא משנה איזה יחס תקבלו מעובדי המועדון ועד כמה נהיה מעורבים בקהילה ובאמת באמת לא חשוב לכם (מעבר לרגע האירוע…), הנסיעה של הקבוצה לעכו, או הנגיעה באלו שצריך לגעת בהם, או כל מהלך שלא מוביל, להצלחה מובהקת במגרש. בסוף בסוף, יש רק מבחן רגעי אחד, המהלך במגרש והתוצאה הסופית בסיום 90 דקות.

"ולכן, אותי שכנעתם! מכיוון שהעונה מסתיימת רק בסוף מאי, אמתין בסבלנות ותוך כדי עשיה (על פי דרכי), עד לסופה ושם אעדכן את סקרנותכם, איך אני נוהג כשמזיזים לי את הגבינה. ואין צורך בתגובות אישיות בפוסט הזה או באחרים, כי בחרתי לפני שבועיים בתענית. ולכל הציניקנים, נכנסתי לרגע קט ורק על מנת שכל שאני כותב לאחדים בפרטי, יהיה נחלת הכלל ולא יהפוך ל'רכילות' ברשת".

לסיום הבהיר בעלי מכבי נתניה: "ומכיוון שמעולם לא אחזתי בקרנות המזבח, הכדור במגרשכם, מוזמנים להוביל את המועדון על פי דרככם לאותם מחוזות שאתם מייחלים להם".

במקביל לדברי הבעלים, בנתניה ממשיכים לחשוב על כישרונות עתידיים, כשלספורט1 נודע שבקבוצה נמצאים בשיחות עם חלוץ עירוני נשר, עלי כנאנה שכבש העונה שישה שערים בליגה א' צפון. בהנהלה אף עשויים להיפגש עם נציגי נשר בשבוע הבא, כשבקבוצה הצפונית אישרו את הדברים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי