תאמבי חתם ל-3.5 שנים בבני יהודה, אמבולה במו"מ עם סכנין

סגס תאמבי, דודו דהאן, כפיר אדרי
סגס תאמבי, דודו דהאן, כפיר אדרי | בני יהודה, רשמי

הקשר שלא נמצא בתוכניות של תורג'מן חבר ליוסי אבוקסיס: "אני אתן הכל למען הצלחת הקבוצה", ארמלי אמור לעבור לסכנין. גם המגן הזמבי של הפועל רעננה עשוי להצטרף, ייתכן שכליבאת יעשה את הדרך ההפוכה

(גודל טקסט)

יממה לאחר עסקת הענק במסגרתה נמכר החלוץ ירדן שועה למכבי חיפה, בני יהודה צירפה היום (רביעי) את קשרה של בני סכנין, סגס תאמבי, שהיה על הכוונת של הזהובים בחודשים האחרונים, כאשר לספורט1 נודע שמי שיעשה את הדרך ההפוכה הוא החלוץ סוהיל ארמלי, שחתום לארבע שנים בבני יהודה ויושאל היום לבני סכנין.

תאמבי, שלא מצא העונה את מקומו בסגל סכנין, היה אחד משחקני ההרכב הקבועים אצל יוסי אבוקסיס כשאימן את סכנין יצטרף לכתומים והוא יהווה גיבוי לחוליית הקישור, שכוללת את איסמעילה סורו, יובל אשכנזי ושי מזור. סכנין לעומת זאת, בנוסף לארמלי, מעוניינת לצרף בלם, מגן שמאלי, שחקן כנף וחלוץ.

אשר לעמדת המגן השמאלי, בסכנין קיוו לצרף את מיחאי קורהוט מהפועל באר שבע, אבל האחרון מתנגד להגיע לדוחא ולכן האופציה הרלוונטית כרגע היא מגן הפועל רעננה עמנואל אמבולה. מנחם קורצקי אישר לאנשי סכנין כי אמבולה לא בתוכניות המקצועיות שלו ולכן הקבוצה מהמגזר תאיץ את המשא ומתן מול השחק, כשל לא מן הנמנע כי החלוץ מוחמד כליבאת ייעשה את הדרך ההפוכה כפי שעשה בעונה שעברה.


אמבולה. לא בתוכניות של קורצקי (דני מרון)

כמו כן, גם שמו של ז'אורז'יניו עדיין על הפרק ובקבוצה מחכים להחלטה של בית"ר ירושלים בעניינו של הברזילאי וגם חלוץ סקציה נס ציונה עידן שמש, ששיחק בעבר בקבוצה ועשוי לקבל פנייה להצטרף לקדנציה נוספת.

במקביל בני סכנין ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק בשבת מול הפועל חדרה והמאמן עמיר תורג'מן שוחח עם שחקניו לאחר המשחק מול בית"ר ירושלים ושיבח אותם על העמידה הטקטית ועל ההקרבה במהלך המשחק. החלוץ מוחמד גאדיר ינסה לחזור לאימונים מתוך מטרה שיוכל להיות בסגל בשבת, כמו גם המגן עלי עותמאן והחלוץ שלומי אזולאי ששותפו במשחק האחרון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי