מתרגל לאדום: אימון בכורה למתן חוזז בהפועל חיפה

מתן חוזז
מתן חוזז | הפועל חיפה, רשמי

הקשר, שהושאל ממכבי תל אביב עד תום העונה, פגש לראשונה את חבריו החדשים והוא עשוי להיות בסגל נגד מכבי פתח תקווה (שבת ב-18:15, שידור ישיר בספורט3). וגם: פרטים חדשים על פרשת מאמון קשוע

(גודל טקסט)
מתן חוזז, שהושאל אמש (שלישי) ממכבי תל אביב להפועל חיפה עד סיום העונה, עבר הבוקר בבקרה את התקציבית, ערך את אימון הבכורה שלו במדי מחזיקת גביע, פגש את חבריו החדשים לקבוצה וקיבל את המספר 45.


חוזז עשוי להיכלל בסגל כבר במחזור הקרוב נגד מכבי פתח תקווה (שבת ב-18:15, שידור ישיר בספורט3) בעוד מי שייעדר הוא נס זמיר שנפצע ולא יעמוד לרשות הקבוצה בשבועיים הקרובים. הפועל חיפה תציג את הרכש החדש במסיבת עיותנאים שתקיים מחר.


הפועל חיפה חיזרה אחרי חוזז במהלך הקיץ, אך האחרון העדיף להישאר במכבי תל אביב וכאשר ראה שהוא לא זוכה למספיק דקות משחק במדי מוליכת הטבלה, בחר להצטרף לחבורה של שרון מימר. בסביבתו גילו שהוא בחר במחזיקת הגביע השל היכרותו עם המאמן.



עשוי להיכלל בסכל כבר בשבת. מתן חוזז (הפועל חיפה)


מי שעתידו במועדון לא ברור הוא מאמון קשוע. כפי שפורסם בספורט1 לפני כחודש, החלוץ פנה לראשי הקבוצה וביקש לעזוב באופן מיידי ולאחר מכן, בצעד לא שגרתי, בחר לא להגיע לאימונים. השחקן עמד בפני ועדת משמעת ולמרות שנקנס, המשיך לא להופיע.


לאחרונה מתנהלים מגעים בין נציגיו של קשוע לבין יואב כץ כאשר הבעלים מעוניין להשאירו בהפועל חיפה לפחות עד תום העונה. בסביבתו של השחקן הבהירו שהוא נחשו לעזוב, אבל מודע לכך שיש לו חוזה ולא מן הנמנע כי יהיה חייב להישאר. "מאמון רוצה לעזוב, אבל הוא מבין שאם לא תהיה ברירה אז הוא יהיה חייב להישאר בהפועל חיפה", הסבירו מקורביו. 




מתן חוזז באימון הבכורה (הפועל חיפה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי