צפו בשועה מוצג במכבי חיפה: "שמח לחתום במועדון גדול"

ירדן שועה
ירדן שועה | ראובן כהן, מכבי חיפה האתר הרשמי

החלוץ בן ה-19, שנרכש עבור 1.3 מיליון יורו מבני יהודה אחרי שכבש תשעה שער ליגה העונה, עובר כעת את הבדיקות הרפואיות במטרה להשלים רשמית את מעברו: "אתן את כל מה שיש לי, עכשיו חובת ההוכחה עליי"

(גודל טקסט)

העסקה הגדולה והמפתיעה של חלון ההעברות סוכמה אתמול (שלישי), כאשר מכבי חיפה הודיעה על רכישת 60 אחוז מכרטיסו של מלך שערי ליגת העל, ירדן שועה, מבני יהודה. כבר בגיל 19 ובעונתו הראשונה כשחקן הרכב, כבש שועה תשעה שערים והיום הוא הגיע למרכז לרפואת ספורט בחיפה כדי להשלים את מעברו לכרמל.

שועה עורך כעת את הבדיקות הרפואיות, בסיומן יהפוך רשמית לשחקן מכבי חיפה ויחל להתאמן, כשלא מן הנמנע אף שיתלבש למשחק הקרוב של הקבוצה בשבת נגד הפועל באר שבע. הוא ירוויח כ-200 אלף דולר לעונה בחוזה לחמש שנים.

שועה יצא מהבדיקות כשהוא לבוש לראשונה במדים הירוקים ואמר: "זו קפיצה גדולה עבורי ואני שמח לחתום במועדון כזה גדול. אני אתן את כל מה שיש לי עבור מכבי חיפה ועכשיו חובת ההוכחה היא רק עליי".

לפני שנתיים שועה עוד שיחק בקבוצת הנוער של בני יהודה ורשם הופעות בודדות במדים הכתומים, אבל לקראת סיום העונה שעברה החל לשחק באופן קבוע בקבוצה הבוגרת וגם כבש ב-0:5 על מכבי נתניה בחודש מאי. העונה כבר הפך לבורג משמעותי בהרכב של יוסי אבוקסיס ובנוסף לתשעת שעריו בליגה גם מצא את הרשת שלוש פעמים במסגרת גביע הטוטו ובסך הכל הוסיף למאזנו חמישה בישולים בכל המסגרות.


שועה לראשונה במדי מכבי חיפה (ראובן כהן, האתר הרשמי)


יוצא לדרך חדשה ועשוי לשחק כבר בשבת נגד ב"ש (מיכאל וייסרמן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי