יעקב בריהון מועמד לבני יהודה, שממתינה לשחרורו

יעקב בריהון, אופיר קריאף
יעקב בריהון, אופיר קריאף | אודי ציטיאט

הכתומים רוצים לחזק את החלק הקדמי אחרי מכירת שועה למכבי חיפה, כשהשחקן שלא מוצא את מקומו בבית"ר מועמד. גם סוקונה מהפועל פ"ת עשוי להגיע, כשגם ממן וזריהן מב"ש על הפרק. ג'אן צפוי לפתוח נגד רעננה

(גודל טקסט)
בבני יהודה ממשיכים בנסיונות לחזק את הסגל ורוצים לצרף מספר שחקנים במהלך חלון ההעברות שנפתח השבוע. כזכור, מכרו הכתומים למכבי חיפה את מלך השערים של הקבוצה, ירדן שועה, וכעת מחפש המאמן יוסי אבוקסיס בעיקר שחקנים לעבות את החלק הקדמי.


לספורט1 נודע שאחד השחקנים שנמצאים על הכוונת הוא יעקב בריהון, שלא מוצא העונה את מקומו בבית"ר ירושלים ובשבועות האחרונים אפילו לא נכלל בסגל של ניר קלינגר. בבני יהודה ממתינים שבריהון ישוחרר רשמית מבית"ר ואז הם יפתחו במגעים כדי לצרפו. שחקן נוסף שמועמד להגיע, הוא אמאדו סוקונה, החלוץ הצרפתי של הפועל פתח תקווה מהלאומית. סוקונה, צרפתי שמחזיק גם באזרחות ממאלי, הוא אחד החלוצים הבולטים העונה בליגה השנייה ובבני יהודה מתלבטים אם לצרפו. ראשי הקבוצה ממתינים לראות אילו עוד שחקנים ישוחררו מקבוצותיהם בימים האחרונים, כאשר גם חנן ממן וניב זריהן מהפועל באר שבע נמצאים על הפרק. השבוע החל להתאמן בקבוצה מוסא טראבין, ששיחק העונה בהפועל איכסל מהלאומית.


מחר תתארח הקבוצה אצל הפועל רעננה ותנסה להמשיך במומנטום החיובי אחרי הניצחון הגדול נגד הפועל באר שבע במחזור הקודם. דור ג'אן צפוי לפתוח במקום ירדן שועה בהרכב, כאשר המאמן אבוקסיס, צפוי להחזיר ל-11 הפותחים גם את שי קונסטנטין ודולב חזיזה שסיימו לרצות עונשי הרחקה. לעומתם, הבלם הספרדי קרלוס קוויאר סובל מחבלה בשריר הארבע ראשי וייעדר מהמשחק נגד רעננה, כשדניאל פלשר צפוי לתפוס את מקומו במרכז ההגנה.


הרכב משוער: אמיליוס זובאס, שי קונסטנטין, איציק עזוז, דניאל פלשר, דן מורי, מתן בלטקסה, איסמעילה סורו, יובל אשכנזי, דולב חזיזה, מאוויס צ'יבוטה, דור ג'אן.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

קרלוס קוויאר סובל מחבלה בשריר הארבע ראשי וייעדר מסגל הקבוצה למשחק מחר (שבת), מול הפועל רעננה.

A post shared by בני יהודה תל אביב (@bnei_yehuda_tlv_official) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי