ג'ראפי נתן, ג'ראפי לקח: צפו ב-0:1 הדחוק של נתניה על אשדוד

יואב ג'ראפי
יואב ג'ראפי | אודי ציטיאט

השוער היה המצטיין על כר הדשא במשך 69 דקות, אך שגיאה חמורה שלו סידרה לקניקובסקי שער קל (70). יובל נעים הורחק לאחר שאמר לקוון "סתום את הפה", קבוצתו נועלת את טבלת ליגת העל בתום 18 מחזורים

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

הערב (שבת) קיבלנו הוכחה נוספת כמה אכזריים יכולים להיות חייו של שוער. יואב ג'ראפי, המצטיין על כר הדשא ב-69 הדקות הראשונות, ביצע טעות קשה שסידרה למכבי נתניה 0:1 דחוק על מ.ס אשדוד לאחר שבעיטה חלשה של גבי קניקובסקי (70) הכניעה אותו וחדרה לרשת.


מכבי נתניה הכתיבה את קצב המשחק לכל אורכו, אבל מלמד, בצ'יראי, ברשצקי וקניקובסקי נתקלו פעם אחר פעם בג'ראפי המצוין, שבמו ידיו השאיר את קבוצתו במשחק. רגע אחד של חוסר ערנות של השוער כאמור עלה לאורחת ביוקר כאשר בעיטה סתמית של קניקובסקי מ-16 מטרים עברה מתחת לידיו של והמשחק הוכרע.


יובל נעים, שרתח על חניכיו שלא מילאו אחר ההוראות שלו ונראו רע לאורך כל דקות המשחק, הורחק במחצית לאחר שככל הנראה אמר לקוון "סתום את הפה". עוד קודם לכן, בדקה ה-39, אשדוד איבדה את החלוץ דודו ביטון שמתח שריר והוחלף כשהוא נאנק מכאבים.


אשדוד נותרה במקום האחרון בטבלה עם 14 נקודות לאחר שלא הצליחה לנצח מחזור שביעי ברציפות. בעוד תשעה ימים (שני ב-20:00) היא תארח את הפועל תל אביב לקרב תחתית לוהט על שש נקודות, אך עוד קודם לכן היא תשחק נגד הפועל עפולה בשמינית גמר גביע המדינה. מנגד, נתניה התבססה בחלק העליון של הטבלה וביום שלישי הקרוב היא תפגוש בביתה את הפועל באר שבע במסגרת המפעל השני בחשיבותו ולאחר מכן היא תתארח אצל בני יהודה במסגרת הליגה.




הגיבור הטרגי של המשחק. יואב ג'ראפי (אודי ציטיאט)


הרכבים

מכבי נתניה: דני עמוס, ויקי כחלון, דולב אזולאי, טים הויבך, ג'ונתן בורנשטיין, עלי מוחמד, ניקו אולסק (סתיו פיניש, 91), אביב אברהם (מוטי ברשצקי, 58), גבי קניקובסקי, פאטוס בצ'יראיי, גיא מלמד (שובל גוזלן, 67).


מ.ס אשדוד: יואב ג'ראפי, טום בן זקן, קרלו ברוצ'יץ', עמית ביטון, אביב סולומון, יצחק אספה, איסו לינגנה, גדי קינדה, דן ביטון, עמראן אלקרנאווי, דודו ביטון (לאונרד אווסו, 39).


מהלך המשחק
דקה 1: המשחק בנתניה יצא לדרך, מי תחייך בסיומו?


דקה 29: בצ'יראי קיבל כדור עומק נהדר מעלי מוחמד ובעט בעוצמה מתוך הרחבה, אך ג'ראפי צמצם את המרחק והדף נהדר.


דקה 35: דן ביטון פרץ יפה לעמוק ומעמדה טובה בעט בשמאל כדור שפספס רק במעט את המסגרת.



בצ'יראי מתוסכל (אודי ציטיאט)


דקה 39, חילוף כפוי באשדוד. דודו ביטון מתח שריר, לאונרד אווסו הוזעק מהספסל במקומו.


דקה 45: מלמד נותר חופשי ומאושר ונגח מחמישה מטרים החוצה. איזה פספוס ענק של החלוץ.


דקה 46: יובל נעים ככל הנראה אמר לקוון "סתום את הפה" והורחק.


 החמצה גדולה. גיא מלמד (אודי ציטיאט)


דקה 48: בן זקן ניסה להרים, אך הכדור שלו הפתיע את דני עמוס ונעצר רק במשקוף. דן ביטון הגיע ראשון לריבאונד והחמיץ מעמדה נוחה.



הורחק לאחר דין ודברים עם הקוון. יובל נעים (אודי ציטיאט)


דקה 60: קניקובסקי בעט חזק, ג'ראפי ירד והדף היטב.


דקה 65: ברשצקי המחליף בעט כדור שטוח ברגל ימין, ג'ראפי – כבר אמרנו? השוער זינק נפלא וקלט.


דקה 71, מכבי נתניה עלתה ל-0:1: יואב ג'ראפי, המצטיין על כר הדשא, ביצע טעות קשה ונכנע לבעיטה חלשה גבי קניקובסקי. 



קניקובסקי חוגג את שער הניצחון (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי