צפו בתקציר: 2:4 גדול להפועל חיפה על מכבי פתח תקווה

מתן חוזז, מקסים פלקושצ'נקו
מתן חוזז, מקסים פלקושצ'נקו | מאור אלקסלסי

דנינו (18, עצמי), אזו'בל (44), גינסארי (49) וחוזז בכדור חופשי ענק (71) כבשו למארחת ומנגד, צמד של בריבו (4, ו-90), בכורה עגומה למגמאדוב על הקווים. ללא שועה, רק 0:0 לבני יהודה אצל הפועל רעננה

(גודל טקסט)

הפועל חיפה לא ניצחה בביתה מאז המחזור הראשון העונה בו הביסה 0:5 את מכבי נתניה. הערב (שבת) הצליחו שחקניו של שרון מימר להשיעג עוד ניצחון ביתי, במסגרת המחזור ה-18 בליגת העל, אחרי 2:4 נהדר על מכבי פתח תקוה, אחרי חזרה מפיגור מוקדם. תאי בריבו העלה את האורחים ליתרון בנגיחה בדקה הרביעית, שער עצמי של עומר דנינו בדקה ה-18 קבע שוויון, אותו דנינו ביצע עוד טעות שהובילה לשער של אז'ובל (44), ראדו גנסארי (49) ומתן חוזז בהופעת בכורה ובשער נהדר בכדור חופשי (72) ובסיום, ניצחון ביתי גדול. בריבו עוד צימק על סף השריקה האחרונה.


הפועל חיפה העלתה את מאזנה ל-25 נקודות. הקבוצה גם יכולה להתעודד משובו של הבלם ניסו קפילוטו. שלא שיחק מאז המשחק מול מכבי פתח תקוה בסיבוב הקודם בגלל פציעה, והיום נכנס כמחליף תוך שזכה לקבלת פנים חמה מאוהדי הפועל חיפה. מכבי פתח תקוה רשמה משחק שמיני ברציפות ללא ניצחון והפסד שלישי ברציפות.  


מהלך המשחק
דקה 4, 0:1 למכבי פ"ת: הכדור הוגבה על ידי סיסוקו לרחבת חיפה, מיטרבסקי שגה ותאי באריבו עלה גבוה ונגח לרשתו של רן קדוש.




שחקני מכבי פ"ת חוגגים אחרי שער היתרון (מאור אלקסלסי)


דקה 17, 1:1: פלקושצ'נקו בעט מ-22 מטרים, הכדור פגע ברגלו של עומר דנינו, הטעה את השוער וחדר לרשת, שער עצמי.



פלקושצ'נקו אחרי השוויון. הבעיטה שלו, השער עצמי (מאור אלקסלסי)


דקה 40: חוזז בהופעת הבכורה בחיפה, קיבל כדור רוחב ובעט חזק מ-12 מטרים, גינזבורג זינק נהדר והדף.


דקה 44, 1:2 להפועל חיפה: דנינו איבד כדור ברחבה, אז'ובל השתלט עליו, התקדם ובעט אלכסונית לרשת. מהפך.


דקה 49, 1:3 להפועל חיפה: כדור קרן הוגבה לרחבה והגיע אל גינסארי שבעט חזק ברגל שמאל מ-12 מטרים פנימה.



מגמאדוב. בכורה על הקווים כמאמן מכבי פ"ת (מאור אלקסלסי)


דקה 72, 1:4 להפועל חיפה: כדור חופשי מ-17 מטרים לזכות המארחת, מתן חוזז בהופעת בכורה בעט מדויק ברגל שמאל, לרשת.


דקה 90, 2:4: תאי בריבו מצא עצמו ברחבה מול שער חשוף וגלגל פנימה.


הרכבים
הפועל חיפה: רן קדוש, דור מלול, ריקי מיטרבסקי, גבריאל תמאש, שון גולדברג (ניסו קפילוטו, 71), רסמוס סיוסטדט, מקסים פלקושצ'נקו, ראדו גינסארי, נס זמיר (גל אראל, 66), מתן חוזז, בן אז'ובל (יאניס פאפאזוגלו, 78).


מכבי פתח תקווה: יוסי גינזבורג, עיסא סיסוקו, עומר דנינו, תומאש סיבוק, עידן אהדנני (לידור כהן, 52), גל שיש, רומאריו פירס, איתי טאקו (תומר בנבנישתי, 79), גידי קאניוק, תאי בריבו, פאדי זידאן (לירן רוטמן, 59).


הפועל רעננה – בני יהודה 0:0
בני יהודה שיחקה הערב (שבת) לראשונה העונה ללא הכוכב הגדול שלה ירדן שועה שנמכר למכבי חיפה תמורת 1.3 מיליון יורו, ואכזבה. היא נפרדה ב-0:0 מול הפועל רעננה במשחק שנערך באצטדיון רמת גן, במסגרת המחזור ה-18 של ליגת העל. שתי הקבוצות הציגו את אחד המשחקים החלשים שנראו העונה, וכמעט ולא הגיעו למצבי הבקעה. אוהדי בני יהודה הפגינו נגד הבעלים ברק אברמוב, במחאה על מכירתו של ירדן שועה לחיפה. 


בני יהודה במקום השני בטבלה עם 30 נקודות, רעננה במקום התשיעי עם 20 נקודות. במחזור הבא: רעננה אצל מכבי חיפה בעוד בני יהודה תארח את מכבי נתניה, ועוד לפני כן, היא תארח את הפועל נצרת עילית בשמינית גמר גביע המדינה.


מהלך המשחק:
אוהדי בני יהודה בקריאות קצובות בלתי פוסקות נגד הבעלים ברק אברמוב, בעיקר בשל שחרורו של ירדן שועה למכבי חיפה ובמקביל, נהמות כלפי שחקנה של רעננה אור דסה.


צ'יבוטה בהתקפה של בני יהודה, סורו משקיף (עדי אבישי) 


דקה 32: איום ראשון של רעננה על שערו של זובאס, אחרי שארשיד הגביה לעבר אנסה, שעצר על החזה ובעט טוב, אך החטיא במעט את המסגרת. 


דקה 43: צ'יבוטה בעט כדור חזק מחוץ לרחבה, אסף צור הדף נהדר לקרן. 



קורצקי לא רגוע על הקווים (עדי אבישי)


הרכבים
הפועל רעננה: אסף צור, עדי נמני, בן והבה, עידו לוי, ירדן כהן, אביחי ידין, בן סביר, מירקו אורמוש, אור דסה (אריאל אנגוואוקם, 65), כארם ארשיד (שניר שוקר, 85ׂ), יוג'ין אנסה (יואב תומר, 73).


בני יהודה: אמיליוס זובאס, שי קונסטנטין, איציק עזוז, דניאל פלשר, דן מורי, מתן בלטקסה, איסמעילה סורו, יובל אשכנזי (שון מלכה, 78), דולב חזיזה (אבישי כהן,87), מאוויס צ'יבוטה, דור ג'אן (שגיב יחזקאל, 65). 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי