איביץ': "אין פייבוריטית בדרבי. אלמוג? יש הצעה שמספקת אותנו"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | מכבי תל אביב

אחרי שלא הצליחה לנצח את הפועל תל אביב בסיבוב שעבר, מכבי ת"א מסיימת את הכנותיה למפגש במושבה (שני, 21:00). המאמן התייחס למכירת החלוץ לבית"ר, אצילי: "מקווה שאבקיע, כבר פרצנו מערכים הגנתיים העונה"

(גודל טקסט)
אחרי 17 מחזורים בליגת העל, מכבי תל אביב קרובה לשלמות כשבמאזנה שישה ניצחונות רצופים, 14 בסך הכל, שלוש תוצאות תיקו ופער אסטרונומי מהיריבות שלמעשה כבר איבדו עניין במירוץ האליפות.


דבר אחד בכל זאת מעיב על העונה של הצהובים, שלא הצליחו לנצח את היריבה העירונית הפועל תל אביב בסיבוב הראשון בנתניה ומחר (שני, 21:00) הם ינסו לסמן וי גם על המטרה הזו, ועל הדרך לסבך את האדומים עוד יותר בחלק התחתון של הטבלה. מי שלא יהיה בסגל ככל הנראה הוא אייל גולסה, שלא התאמן.


היום ערך המאמן הסרבי של מכבי תל אביב ולדימיר איביץ' את מסיבת העיתונאים המסורתית לקראת ההתמודדות: "ניצחנו אותם בגביע הטוטו. אנחנו נפגוש קבוצה שלא נמצאת במצב טוב בטבלה, אבל יש לה איכויות רבות ובוודאי שהיא התכוננה למשחק הזה כפי שאנחנו. יהיה קשה ועבורי אין דרבי עם פייבוריטית, לא משנה אם אתה משחק בבית או בחוץ. במשחקי דרבי בכל העולם הכל יכול לקרות, לא משנה המיקום בטבלה. אנחנו ננסה לתקן את הבעיות שלנו וגם נזדקק למזל ושיהיו שחקנים בכושר טוב כדי לעשות דברים טובים עבור המועדון ולנצח. מקווה שזה יהיה משחק טוב שלנו, וכמו בכל משחק אנחנו רוצים לנצח ולחזור עם שלוש נקודות".



"רפואה מאמן טקטי מצוין, מקווה שנשמח בסיום הדרבי" (דני מרון)


רצון הקהל לנצח דרבי לראשונה העונה בליגה: "אנחנו רוצים שהקהל יהיה איתנו בכל משחק, בבית ובחוץ, וכמובן שאנחנו משחקים עבורם. כולנו רוצים לנצח, כמו שגם היריבה רוצה לנצח. זה משחק בין שתי קבוצות ומה שיקרה מחר אנחנו נגלה מחר, אף אחד לא יודע".


אם הוא יכול להשוות את הדרבי לאלה שהוא מכיר מסרביה ומיוון: "זה דומה למשחקים בסרביה בין פרטיזן לכוכב האדום. אני בטוח שכך יהיה גם מחר".


כשירותו של סבוריט: "אנחנו מקווים שהוא יוכל לשחק, נראה אותו היום באימון ולאחר מכן נקבל החלטה".


על מינויו של קובי רפואה בהפועל ת"א: "הוא מאמן טוב, פגשתי אותו פעמיים ועכשיו זו תהיה הפעם השלישית. הוא מאמן טקטי מצוין ואנחנו יודעים שיש להם שחקנים איכותיים, הם גם צירפו שחקנים טובים שישחקו מחר. אני בטוח שעבור שני הצדדים יהיה קשה ואני מקווה שנשמח בסיום הדרבי".



סבוריט. החלטה לגביו תתקבל בסמוך למשחק (אודי ציטיאט)


מכירתו הצפויה של איילון אלמוג לבית"ר ירושלים: "זה דבר נורמלי בכדורגל. אנחנו לא נותנים אותו, אלא מוכרים אותו. הוא התאמן איתנו בקיץ ואחרי זה כמו שחקנים צעירים אחרים מכבי העבירה אותו להשאלה בלאומית. יש הצעה טובה עליו שמספקת אותנו, זה משהו רגיל".


עומר אצילי ישב לצד המאמן ונשאל אם הדרבי חשוב יותר לאוהדים מאשר לשחקנים: "גם לנו עוד יש מה להוכיח, במיוחד אחרי הדרבי הקודם. עוד יש דרך ארוכה עד שנשיג את המטרות שלנו".



התחושות לקראת המשחק:
"מקווה מאוד שאבקיע. שיחקתי דרבי אחד במכבי, אבל אני חושב על לעזור לקבוצה ואיך נצא מנצחים מהמשחק – זה מה שחשוב".


עזיבתו הצפויה של איילון אלמוג:
"זה לא סיפור דומה לשלי. הוא סיים את הנוער ועזב בהשאלה, הוא יכול היה לחזור מהדלת הראשית וכל מה שקורה זה עניין שלו. מאחל לו בהצלחה בכל דרך שייבחר".


על הפועל תל אביב וה-0:0 בסיבוב הקודם: "אנחנו לא מתעסקים בהם, אלא מנסים לעשות את העבודה שלנו. נבוא צנועים ורעבים וננסה לסיים את הדרבי על הצד הטוב ביותר. בדרבי הקודם היינו פחות טובים, נצטרך להגיע מוכנים ולהמשיך בדרך שלנו כמו במשחקים האחרונים, כך נצא עם ידו על העליונה. אני לא יודע אם הם יחנו אוטובוס או שלא, זה מונח שלכם, אנחנו מתכוננים לכל מני סוגי משחקים ומקווה שנדע מחר לעשות את העבודה כמו שצריך ולקחת שלוש נקודות. הרבה קבוצות באנו נגדנו לשחק סגור והצלחנו לפרוץ את המערך הזה, מקווה שכך יהיה גם מחר".



מקווה להבקיע לראשונה בדרבי התל אביבי. אצילי (דני מרון)


הרוטציה של איביץ': "כולם פה באים לכל אימון ונותנים מאה אחוז בלי שהם יודעים אם הם ישחקו בשבת או שלא. כולם רעבים ויש להם את המטרות שלהם, אז אין סיכוי שמישהו יגיע למשחק עם האף למעלה או בגישה שחצנית".


העובדה שלצד שערים ובישולים, הוא מוביל במדדי הגנה רבים: "אני מרגיש פיזית יותר טוב במגרש וזה משהו שהבנתי שאם לא אעשה אז כנראה שאשחק פחות, כי שערים הרבה בקבוצה נותנים. מקווה שגם המספרים ימשיכו ככה".


תמיכת האוהדים באימון המסכם: "כולם יודעים כמה הדרבי חושב, במיוחד אחרי תוצאה לא כל כך טובה בדרבי הקודם. מאמין ומקווה שנחזור עם שלוש נקודות".


הרכב משוער: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, שחר פיבן, שרן ייני, מאור קנדיל (יונתן כהן), דור פרץ, דן גלזר, דור מיכה, עומר אצילי, איתי שכטר, אלירן עטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי