קלינגר: "אני מתוסכל, יש לנו בעיה בסיומת ובחדות"

עידן ורד
עידן ורד | דני מרון

בית"ר ירושלים סיימה בפעם השלישית בחמישה מחזורים ב-0:0, המאמן טען: "הימרתי על כל הקופה וקריית שמונה עשתה מתפרצת פה ושם". בניון ערך בכורה מחודשת: "תקועים כרגע בין הצמרת לתחתית". קשטן מרוצה מהנקודה

(גודל טקסט)
משחק שני ברציפות שבית"ר ירושלים לא משכילה לכבוש ואחרי התיקו בדוחא במחזור שעבר, גם הערב (ראשון) סיימה ב-0:0, הפעם מול קריית שמונה. פרדי פלומיין פתח לאחר שנרכש מחדרה רק בשבוע שעבר וגם יוסי בניון ערך בכורה מחודשת כמחליף, אבל קבוצתו של ניר קלינגר עם תיקו רביעי בחמישה מחזורים, פעם שלישית שזה קורה במשחק ללא שערים.


בסיום אמר המאמן ניר קלינגר: "אני מאוד מתוסכל, כי אני חושב שבמחצית השנייה קריית שמונה עשו מתפרצת פה ושם וזה גם הגיוני, כי אנחנו הימרנו על כל הקופה. אם היה לי עוד כלי התקפי גם אותו הייתי מכניס, כי ראיתי שאנחנו שולטים במשחק. כנראה שצדקתי במה שאמרתי בשבועות האחרונים שיש לנו בעיה בסיומת ובחדות. הכנסות הכדורים וההגבהות היו טובים, גם הסבלנות בחלק הקדמי הייתה לא רעה – אני מדבר על המחצית השנייה כמובן – אבל גולת הכותרת הייתה הנגיחה של וארן שמשבעה מטרים נגח על הפרצוף של השוער".


מה לא מתחבר
: "אני חושב שהשחקנים נתנו את כל מה שיש להם ונכון שבמחצית הראשונה היה קשה מול קריית שמונה שהסתגרה, הם שיחקו עם 10 שחקנים מאחורי הכדור ושלושה בלמים ולא מצאנו את הפתרונות. בחצי השני הימרנו וזה השתלם מבחינת המשחק כי היינו דומיננטיים ולחצנו, אבל גם אם השער היה באוויר הסיומת לא הייתה טובה".



הימר על כל הקופה, אבל הכדור לא נכנס. קלינגר (דני מרון)


אם אפשר להגיע לפלייאוף העליון: "הגעתי לכאן במחזור התשיעי והיינו במצב מאוד קשה בתחתית. היום אני חושב שזו הייתה אולי התחנה הלפני אחרונה. נכון שבמשחק הבא אנחנו נגד מכבי תל אביב, אבל כבר הוכחנו שאנחנו קבוצה שאין לה בעיה להתמודד עם כל יריבה. מצד שני, הפער שהיה מאז המחזור התשיעי הוא פער גדול, לא פער שקל לסגור. אנחנו נילחם עד הסוף ונעשה את כל המאמצים כדי להסתכל למעלה, למרות שבליגה הזאת צריך גם וגם. נמשיך לשחק בצורה שהקהל אוהב – והוא דחף אותנו היום כי הוא ראה קבוצה שמאוד רוצה להבקיע ולנצח. זה הולך קשה, אבל זה יגיע. אין לי ספק שזה יגיע אם נמשיך כך".


יוסי בניון נראה מחויך בסיום ואמר על הבכורה המחודשת: "מאוד רציתי לנצח במשחק הראשון, כל הקבוצה רצתה, וחבל מאוד שלא ניצחנו. אישית אני מרגיש מצוין לחזור ועוד בטדי מול הקהל הביתי, נהניתי מכל דקה".


מה לא עובד בבית"ר: "יש תקופות שהולך פחות. ביום רגיל אלה כדורים שהיו נכנסים. מבחוץ ראיתי שבמחצית הראשונה היינו פחות מדויקים, בחצי השני הימרנו על המשחק והגענו להמון מצבים שהיינו חייבים להבקיע. לצערי זה מאותם ימים שמפספסים וגם קריית שמונה יצאה למתפרצות והייתה יכולה לנצח. עוד יש שמונה משחקים עד הפלייאוף ונעשה את המקסימום להשיג את כל הנקודות. יש קרב צמוד על הפלייאוף העליון, אבל הפסד או שניים וגם אפשר להילחם על ירידה כך שעלינו להסתכל ממשחק למשחק, להחזיר את הביטחון כדי שהכדור ייכנס. רצינו לנצח כדי לברוח מהתחתית, אבל גם להתקרב לפלייאוף העליון. אנחנו תקועים כרגע בין לבין וצריכים להסתכל על המשחק הבא, אחרת נמצא את עצמנו למטה".



בניון. נהנה מכל דקה, אבל בית"ר מסתכלת גם על התחתית (דני מרון)


מנגד, מאמן קריית שמונה תומר קשטן רושם משחק שני ברצף ללא הפסד והיה מרוצה מהנקודה: "אני לא מרוצה מהיכולת במחצית השנייה, לא היינו שקטים עם הכדור, אבל בדקות האחרונות בוודאי היינו יכולים להביך את בית"ר, כך שייצרנו מספיק מצבים כדי להכריע את המשחק וחוץ מהצלחה אחת של ברטקוס בית"ר לא איימה, אז אני בסך הכל מסופק".

על אחמדי ואבו עביד שנפצעו: "זה חלק מהמשחק ויש לנו סגל מספיק עמוק, מי שיצטרך לשחק יעשה זאת על הצד הטוב ביותר. מקווה שהפציעה של אבו עביד לא רצינית, אחמדי ייבדק מחר".

הבכורה של חאג'י בארי וההצלות של ברטקוס: "בא אחרי פגרה של חודש וחצי ומתאמן כבר שלושה שבועות. הוא הראה שיש למה לצפות בהמשך. לגבי ברטקוס, הוא שוער עם אינסטינקט גדול ואנחנו שמחים שהוא איתנו, הוא לקח שער של מיליון אחוז".



תומר קשטן. הפרצוף של ברטקוס מנע הפסד (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי