בעלי קבוצת כדורגל נעצר בחשד להונאה של מיליוני שקלים

ניידת משטרה
ניידת משטרה | לירון מולדובן

משטרת ישראל בשיתוף רשות המיסים, בסיוע הרשות לאיסור הלבנת הון ובליווי פרקליטות מחוז מרכז, עצרה הבוקר שישה חשודים ועכבה שישה אנשים נוספים, בהם גם בעלים של קבוצת כדורגל ומעצרם הוארך בשבעה ימים

(גודל טקסט)

שוב גורמים הקשורים לכדורגל הישראלי מעורבים בפלילים. הבוקר (שני) נודע כי כחלק מהמלחמה של משטרת ישראל נגד ארגוני הפשע הגורמים לפגיעה במנהל התקין ובאזרחים הנורמטיביים, ונוכח ראיות לכאורה אשר העלו חשדות לביצוע עבירות פליליות וכלכליות, נעצר בכיר בישראל הישראלי. בהמשך היום הוארך מעצרם של החשודים בשבעה ימים.

היחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל) בלהב 433, יחידת יהלום ברשות המסים ובליווי יחידת יא"ל של רשות המסים והרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור, פתחו הבוקר בחקירה גלויה בתום תקופה במהלכה התבצעה פעילות סמויה. בשעות הבוקר נעצרו שישה חשודים ועוכבו שישה נוספים לחקירה באזהרה בחשד למעורבות לכאורה בעבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, קשירת קשר לפשע, סחיטה באיומים, עבירות לפי פקודת מס הכנסה, עבירות על פי חוק איסור הלבנת הון וכן עבירות נוספות. כאמור מדובר בחקירה המנוהלת על ידי משטרת ישראל בשיתוף רשות המיסים, בסיוע הרשות לאיסור הלבנת הון ובליווי פרקליטות מחוז מרכז.

על פי החשד, המעורבים, כל אחד על פי חלקו, חברו בצוותא על מנת לעבור עבירות מס ועבירות הלבנת הון בסכומים של מיליוני שקלים, כל זאת באמצעות חברות לגיטימיות כמסווה לפעילות פלילית. עם מעצרם של החשודים, נערכים חיפושים בבתיהם ובעסקים להמרת מטבע וכן מתבצעת אכיפה כלכלית נרחבת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי